در یکسال گذشته به بیش از ۲۸ هزار نفر در پروژه‌های داوطلبی محرومیت زدا توسط حوزه‌ی داوطلبان هلال احمر کردستان خدمات حمایتی و درمانی ارائه شد.

دکتر پیام جلالی مدیر عامل جمعیت هللا احمر کردستان گفت: طی یکسال گذشته، بیش از ۲ هزار و پانصد نفر از خدمات حمایتی و درمانی و همچنین ۲۵ هزار و هفتصد نفر در پروژه‌های محرومیت زدا در طرح‌هایی موسوم به نیابت، همای رحمت، کاروان سلامت و... به ارزش ۲۳ میلیارد و ۱۸۳ میلیون ریال بهره‌مند شدند.

دکتر جلالی اظهار داشت: سال گذشته، طی اجرای طرح کاروان سلامت در مناطق و روستا‌های محروم استان، ارائه خدمات دندانپزشکی از جمله ترمیم، ویزیت و... در قالب ۸ کاروان سلامت به ارزش ۴ میلیارد و هفتصد میلیون ریال، به مردم ارائه شده و ۱ هزارو ۶۰۰ بسته معیشتی در این کاروان‌ها توزیع گردید.

او با اشاره به مشارکت و همراهی خیرین جهت تجهیز بانک امانات پزشکی، افزود: در این مدت تعداد ۷۸ قلم از اقلام پزشکی جهت تجهیز بانک امانات پزشکی به ارزش یک میلیارد ریال به هلال احمر کردستان اهدا شده است.

جلالی بیان داشت: امسال نیز همچون سنوات گذشته با مشارکت اعضای داوطلب و خیرین جمعیت هلال احمر کردستان، فعالیت‌های داوطلبی از جمله برپایی چادر ایستگاه سلامت، طرح نیابت، کاروان سلامت، توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند، اهدای خون و... برگزار گردید.

او در ادامه با اشاره به انجام فعالیت‌های بشردوستانه و عام المنفعه اذعان داشت: عزیزانی که علاقمند به انجام فعالیت‌های بشردوستانه و عام المنفعه می‌باشند می‌توانند با مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های استان به خانواده عظیم هلال احمر و داوطلبان بپیوندند و در راستای تحقق اهداف ارزشمند این نهاد مردمی، ما را یاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.