رییس سازمان انرژی اتمی گفت: تولید اورانیوم ۶۰ درصد در فردو برای اولین بار و با همان ماشین‌های نسل جدید (IR-۶) انجام می‌شود.

محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان گفت: ما در چارچوب قانون راهبردی ظرفیت هسته‌ای‌مان را پیش می‌بریم و بار‌ها هم گفتیم صدور قطعنامه یا استفاده ابزاری از قطعنامه در شورای حکام نمی‌تواند نتایجی به دنبال داشته باشد.

وی ادامه داد: تولید اورانیوم ۶۰ درصد در فردو برای اولین بار و با همان ماشین‌های نسل جدید (IR-۶) انجام می‌شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان بیان کرد: ما نمی‌توانیم بپذیریم آن‌ها بیایند بگویند ایران «سایت اعلام نشده» دارد. جایی که گاوداری است و آهن قراضه در آن می‌فروشند، چطور می‌تواند سایت هسته‌ای باشد؟

اسلامی اظهار کرد: چرا موارد اتهامی که تولیدکننده آن‌ها یک جریان تروریستی است و در کشور ما اقدام به ترور دانشمندان ما کرده و انفجار و خرابکاری هسته‌ای انجام داده و با صدای بلند هم می‌گوید، من این کار را کردم، این‌قدر راحت می‌تواند اتهام ناروای خود را پیش ببرد؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
غربیها خیالشون راحته که ما به سمت بمب نمیریم و غنی سازی هم به قصد فشار بر اوناست مارو در برزخ نگه میدارند باید جدی بریم به سمت غنی سازی 90 درصد و بهشون اخطار بدید که اگر بر همین منوال عمل کنید مرحله بعدی تست بمب اتم هست مثل کره شمالی عمل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
لطفاً غنی سازی ٩٠ درصد رو با سانتریفیوژ های مدرن IR8 آغاز کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
خود کرده را تدبیر نیست از برجام بیاید بیرون اونوقت میبینید چه جوری ماستاشون کیسه میکنن به دست و پا می افتن تا نباشد چوب تر فرمان نبرن گاو و خر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
مرگ بر صهیو نیست و مرگ بر تمام کسانی که از این رژیم منفور وتروریست و جهنمی همایت میکنند دنیا کوچک و کوتاه است زندگی ابدی را چه میکنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
مجيد دلبندم، حمايت درسته. حمايت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
همایت درسته فارسی را پاس بداریم بهنی هم بودن حم اشتباهه با ات جمع شده
آخرین اخبار