مسئول فضای مجازی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی با بیان اینکه پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی مردم و ولایت فقیه است، گفت: ما انقلاب را با جنگ روایت ها بردیم و در واقع با نوار و اعلامیه، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

رضایی در همایش تجلیل از فعالان فضای مجازی بسیج شهرستان فردوس گفت: امروز مرجعیت رسانه‌ای جوانان و نوجوانان ما از صدا وسیما به رسانه‌های غربی، تغییر کرده، چون ما درگیر جنگ روایت‌ها بوده و هستیم.

او افزود: در جنگ روایت‌ها کسی که اولین روایت را بیان کند، تاثیرگذار است، بنابراین روایت اول، محتوای مردمی و شبکه منسجم و فعال از جمله عوامل مهم و تاثیرگذار است.

مسئول فضای مجازی سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز نوع فعالیت ما اداری و سازمانی است، گفت: برای تاثیرگذاری بیشتر باید فعالیت و واکنش ما با محتوای مردمی باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس گفت: امروز ما در فضای مجازی یک وظیفه بیشتر نداریم و آن روشن کردن مسیر و راه برای جوانان و نوجوانان است.

سرهنگ فاطمی نسب افزود: سیاست دشمن همیشه این بوده که حق و باطل را با هم ترکیب و تشخیص را سخت کند و وظیفه ما این است که فضا را روشن و اول خودمان را مسلح کنیم.

او با اشاره به زندگی ساده رهبر انقلاب اسلامی تصریح کرد: مقایسه رهبر انقلاب با شاهان و حاکمان فاسد و زورگوی قبل انقلاب، بزرگ‌ترین ظلم است.

فرماندار شهرستان فردوس نیز با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اگر رهبر انقلاب نبودم مسئول قرارگاه فضای مجازی میشدم، گفت: این سخن نشان از اهمیت و نقش فضای مجازی دارد.

 روشن افزود: در فضای مجازی باید با جنگ روایت‌ها آشنا باشیم و در این جنگ تهاجمی عمل کنیم و گرنه باخته ایم.

او همچنین با اشاره به اینکه در فضای مجازی یک لایک یا هشتک می‌تواند در انتشار موضوع یا خبر تاثیرگذار باشد، تصریح کرد: جزیره‌ای کار کردن در فضای مجازی شکست است و باید بدانیم چه کاری را تایید یا کمک می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار