استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی چهل و سومین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین را گرامیداشت.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی چهل و سومین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین را گرامیداشت.

متن پیام بدین شرح است:


بیشتر بخوانید


«فرمان تشکیل سازمان بسیج مستضعفین در پنجم آذرماه سال ۵۸ توسط امام راحل نشان از آینده‌نگری معمار کبیر انقلاب اسلامی دارد و در طول ۴۳ سال اخیر برکات و تاثیرات این نهاد انقلابی و مردمی به خوبی در کشور ملموس است.

بسیجیان پس از نقش‌آفرینی در دوران دفاع مقدس، در طول چند دهه گذشته نقش موثری در خنثی کردن فتنه‌ها، رویایی با بحران‌های استکبار، گره‌گشایی از مشکلات، حضور با قدرت در حوادث و بحران‌ها برای امدادرسانی به مردم آسیب‌دیده و دفاع از مرز‌های کشور داشتند، امروز و در اغتشاشات اخیر کشور نیز شاهد ایستادگی این قشر در برابر فتنه‌گران برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بودیم و بسیج همواره در شرایط حساس غبار فتنه‌ها را پاک می‌کند.

بسیج فارغ از ساختار‌های متعارف کنونی در کشور در حال فعالیت در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سازندگی و. است و این نهاد مردمی امروز الگوی تاثیرگذاری برای کشور‌های اسلامی عدالتخواه و استکبارستیز است، امروز جبهه مقاومت در دنیا به بسیج اقتدا می‌کند.

اینجانب هفته بسیج را به همه بسیجیان عزیز به ویژه مردم شریف و همیشه در صحنه چهارمحال و بختیاری که بسیجی‌وار در دوران دفاع مقدس و در راه مبارزه با فتنه اخیر به بهترین نحو نقش خود را ایفا کردند و همچنین خانواده معظم شهدا و ایثارگران تبریک می‌گویم؛ از خداوند متعال سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را در سایه سار عنایات حضرت امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) و در راستای منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مسئلت دارم.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار