مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان گفت : در هشت ماه امسال ۸ هزار و ۲۰۱ نفر زیر پوشش این صندوق قرار گرفته اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد رشد داشته است.

رشیدی اقدم مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان با بیان اینکه در این صندوق ۷۰ درصد حق بیمه را دولت پرداخت می‌کند گفت : افراد با حداقل ۶۰۰ هزار تومان و حداکثر یک میلیون و ششصد هزار تومان در سال می‌توانند خود را بیمه کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان یکی از مزایای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر را امکان نقل و انتقال سوابق بیمه‌ای عنوان کرد و گفت: اگر فردی ۵ سال در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر سابقه داشته باشد می‌تواند سوابق بیمه‌ای خود را به سایر صندوق‌ها انتقال دهد.

صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر زیر مجموعه وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و بیمه شدگان این صندوق از مزایای سالمندی، از کار افتادگی و مستمری فوت برای بازماندگان برخوردار می‌شوند.

عشایر و روستاییان ساکن در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر، شاغلان بخش کشاورزی، کارگران فصلی و بافندگان بخشی از جامعه هدف این صندوق هستند.

مشمولین این صندوق افراد ۱۸ تا ۵۰ سال هستند و متقاضیان برای ثبت نام می‌توانند به کارگزاری‌های مستقر در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها مراجعه کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.