حیدری گفت: تولیدات نخبگان باید منجر به افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت خانوار‌ها شود.

غلامعلی حیدری در آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: بسیج در عرصه‌های مختلف سیاسی، دفاعی، علمی، فرهنگی و جهادی ورود کرده است و می‌تواند منشأ خدمات بزرگ و مهمی در حوزه تولیدات دانش‌بنیان باشد.

وی به لزوم حمایت از ایده‌های بسیجیان در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی و خدمات اشاره کرد و افزود: بسیج علم و فناوری باید با پارک‌های علم و فناوری وارد مذاکره شود و از بسیجیان خلاق پُشتیبانی و حمایت کند.


بیشتر بخوانید


حیدری بهره‌مندی از ظرفیت دانشگاه‌ها، مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری برای حمایت از نخبگان بسیجی از طریق تفاهم‌نامه‌ها را ضروری دانست و اضافه کرد: ورود بسیجیان به حوزه‌های علوم‌انسانی و اسلامی براساس مسیر مشخص شده در نقشه جامع علمی کشور در دستور کار مسوولان مرتبط قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم توجه به برنامه‌های مرتبط با اقتصاد دانش‌بنیان اظهار داشت: تجاری‌سازی ایده‌ها و نوآوری‌ها به‌منظور رسیدن به تولید انبوه محصولات مختلف ضروری است.

حیدری با اشاره به لزوم تولیدات مختلف براساس نیاز واقعی جامعه گفت: هم‌اکنون به جهاد علمی و دانش‌بنیان در جامعه و استفاده از ظرفیت قشر‌های مختلف بسیج نیاز است.

وی به آمادگی برای حمایت از نخبگان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی و علمی با هدف تسریع در روند توسعه و پیشرفت در کشور استان و کشور نیاز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار