رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه از اعزام ۲۰ تیم از پزشکان بسیجی به مناطق کم برخوردار و محروم استان به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

رضا منصوری رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه این تیم‌ها روز چهارشنبه (دوم آذر) به مناطق کم‌برخوردار استان اعزام خواهند شد، گفت : یازده تیم از این تیم‌های پزشکی به محلات کم‌برخوردار شهر کرمانشاه مثل آقاجان، کیهانشهر، آناهیتا، باغ ابریشم، حکمت آباد، کرناچی و... اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: ۹ تیم عازم مناطق کم برخودار شهرستان‌های مختلف استان خواهند شد.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه این تیم‌ها ارائه خدمات پزشکی و داروی رایگان را در برنامه دارند، گفت: همچنین در این طرح با توجه به نیازسنجی توسط کارشناسان بسیج جامعه پزشکی، خدمات دندانپزشکی، بینایی سنجی و... نیز انجام می‌شود.

 وی ادامه داد: در صورت صلاحدید پزشکان، بیمارانی که نیاز به تجهیزات درمانی پیشرفته‌تر داشته باشند نیز برای دریافت خدمات تخصصی به مراکز درمانی ارجاع و خدمات درمانی رایگان دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم با عنوان طرح "شهید رهنمون" از بهمن ۱۳۹۶ آغاز شد، گفت: در این طرح خدمات ویزیت پزشکان متخصص و عمومی، مراقبت از زنان باردار، آموزش بهداشت، سنجش فشارخون، سنجش قندخون، دارو و ارجاع به مراکز پاراکلینیکی به صورت رایگان ارایه می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.