رئیس سازمان بسیج رسانه البرز گفت: مهلت ارسال آثار به هفتمین دوره از جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا ۱۰ آذر ماه سال جاری تمدید شد.

سرهنگ موسوی زاده با بیان این که مهلت ارسال آثار به هفتمین دوره از جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا ۱۰ آذر ماه سال جاری تمدید شد، گفت: بنابر درخواست جمعی از اصحاب رسانه به منظور تمدید مهلت زمان بندی جشنواره ابوذر به ویژه مناسبت هفته بسیج این اقدام انجام شد.

او با اشاره به اهمیت فرصت رقابت رسانه‌ای در جشنواره رسانه‌ای ابوذر که خاستگاه اصلی آن توجه به منویات رهبرمعظم انقلاب در جریان سازی رسانه‌ای است، افزود: جشنواره رسانه‌ای ابوذر فرصت موثری برای ارائه آثار ارزشی و دینی است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت: پرداختن به مطالبات مردمی، توجه به راهبرد‌های کلان رهبرمعظم انقلاب، رویکرد جهاد تبیین در عرصه رسانه‌ای از محور‌های مورد توجه در این دوره از جشنواره رسانه‌ای ابوذر است.

او می گوید: علاقه مندان به منظور شرکت در هفتمین جشنواره رسانه‌ای استان البرز فرصت دارند آثار خود را تا ۱۰ آذر به شماره ۰۹۳۷۳۳۶۸۸۷۱ و یا دبیرخانه جشنواره به آدرس فرهنگسرای کوثر واقع در چهارراه کارخانه قند دفتر سازمان بسیج رسانه استان البرز ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.