آیین تکریم استاندار پیشین تهران و معارفه استاندار جدید صبح امروز در محل وزارت کشور برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد‌حسن ابوترابی فرد در این مراسم ضمن تقدیر از محسن منصوری استاندار پیشین تهران و آرزوی توفیق برای علیرضا فخاری استاندار جدید گفت: نگاه‌های بلند کشور را می‌سازد و نگاه‌های کوتاه برای کشور راهگشا نیست.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به حوادث اخیر ادامه داد: این مسائل را همانند دفاع مقدس پیام آور قدرت و تبیین راه درست برای برون رفت از مشکلات می‌دانم.

فعال شدن ۴۰۰ واحد تولیدی راکد در استان تهران

محسن منصوری استاندار پیشین تهران نیز در این مراسم با بیان این نکته که استان را در شرایط خاصی تحویل گرفتیم گفت: طی یکسال و اندی گذشته متوسط سن مدیریتی در استان جوان ۱۰ سال جوان شده است.

استاندار پیشین تهران گفت: در مدت مأموریت بنده همه مدیران استانداری جهادی و میدانی بودند و به تبعیت از سیر و سلوک رئیس‌جمهور مدیران همیشه در میان مردم بودند.

معاون اجرایی رئیس جمهور ادامه داد: در یکسال گذشته حدود ۱۶۰ هزار شغل جدید ایجاد و ۴۰۰ واحد تولیدی راکد فعال شد.

وی توسعه در حوزه صنعت استان تهران را از دیگر موارد مثبت عملکرد خود دانست و عنوان کرد: در حوزه افرایش صادرات غیرنفتی ۵۱ درصد رشد داشتیم و ۲۱ هزار معتاد متهاجر امروز در استان نگهداری می‌شود که نشان از رشد آمار‌های آن دارد.

دشمن به دنبال شنیده نشدن دستاورد مدیران کشور است
احمد وحیدی، وزیر کشور نیز در این مراسم با ا اشاره به عملکرد استاندار پیشین تهران گفت: از دلایل اغتشاشات اخیر این است که دشمن نمی‌خواهد دستاورد‌های مدیران در کشور شنیده شود و به خیال خود بین مردم و مسئولان فاصله و اختلاف ایجاد کنند.

وی گفت: دشمن در آخرین مراحل این پروژه اغتشاشات قرار دارد. البته دشمن همچنان سعی دارد این فضا را به بهانه‌های مختلف حقوق بشر یا انرژی هسته‌ای حفظ کند، اما انقلاب اسلامی قوی‌تر از اراده دشمن است.

وحیدی ادامه داد: کسانی که در تلاش برای انرژی بخشی به اغتشاشات هستند و اتفاقات در تهران یا کشور را بزرگنمایی می‌کنند راه به جایی نخواهند برد.

وزیر کشور ضمن اشاره به شهادت آرمان علی وردی و دیگر شهدای حوادثی اخیر گفت: ایشان بسیجی و انسانی بزرگی بود که با سن کم جان خود را فدای نظام و رهبر معظم انقلاب کرد. قدرت ما در وجود آرمان علی وردی، روح الله عجمیان و دیگر شهدای گرانقدر است.

وی با اشاره به سوابق استاندار جدید اظهار کرد: آقای فخاری چهره موفق و با اخلاقی عالی است و امیدواریم بتواند این مسئولیت بزرگ را در استان و شهر تهران به نحو احسن با نگاه بلندمدت به انجام برساند.

علیرضا فخاری، استاندار جدید تهران نیز با بیان اینکه بسیاری از سرمایه‌های کشور در استان تهران مستقر است گفت: امروز شاهد شرایط بسیار مناسبی در کشور هستیم که باید در جریان امورات مردم خود را نشان دهد و ان شاءالله این مهم شکل می‌گیرد.

در پایان این مراسم تودیع و معارفه استاندار پیشین و جدید تهران انجام و فخاری به عنوان استاندار تهران کار خود را در این جایگاه به طور رسمی آغاز کرد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۲:۴۳ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
حوادث اخیر دوست و دشمن را بیشتر از قبل مشخص کرد. ما برنامه های مهمی در پیش داریم.
آخرین اخبار