مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت:​​​​​ در هفت ماهه نخست امسال حدود ۹۶ نفر در استان اصفهان در حوداث ناشی از کار جان خود را از دست دادند.

منصور فیروزبخت با اشاره به آمار حوادث ناشی از کار، گفت: در هفت ماهه نخست امسال حدود ۹۷ نفر که در حوادث ناشی از کار جان خود را از دست داده بودند، در اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان معاینه شده‌اند که شامل یک زن و ۹۶ مرد بوده است.

او ادامه داد: براساس این گزارش در هفت ماهه نخست امسال شهرستان‌های اصفهان، کاشان، نجف‌آباد، شاهین‌شهر و میمه بیشترین آمار تلفات حوادث کار را داشته‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان تصریح کرد: در هفت ماهه نخست امسال  حدود ۹۶ نفر در حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند، گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که آمار تلفات ۷۲ نفر بوده حدود ۳۴.۷ درصد افزایش داشته است.
سقوط از بلندی و اصابت جسم سخت بیشترین علل فوت در حوادث کار
او خاطرنشان کرد: سقوط از بلندی و اصابت جسم سخت همواره بیشترین سهم را در آمار تلفات حوادث کار به خود اختصاص می‌دهد، در هفت ماهه نخست امسال  ۳۷ نفر از قربانیان حوادث کار به دلیل سقوط از بلندی و ۲۷ نفر دیگر به دلیل اصابت جسم سخت جان خود را از دست داده‌اند، دلایلی مانند سوختگی، برق گرفتگی و کمبود اکسیژن در رتبه‌های بعدی مرگ در حوادث کار قرار دارد.

فیروزبخت با اشاره به افزایش آمار مصدومان حوادث کار، گفت: در هفت ماهه نخست امسال  آمار مصدومان حوادث کار که به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کرده‌اند ۱۱.۱ درصد افزایش یافته است، در این مدت ۱۶۸۵ مصدوم حوادث کار به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کرده‌اند که ۹۰ نفر آن‌ها زن و ۱۵۹۵ نفر مرد بودند.

منبع:ایمنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Zagrosian
۱۸:۰۸ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
وقتی به کوچکترین کارها و کارهای ایمنی دقت نکرد و با بی توجهی گذر کرد همان موقع خطر و مرگ در کمین و پیش روی ماست .
#آینده نگر_ باشیم