فرماندار زرند گفت: همان گونه که در سیل اخیر زرند شاهد بودیم، گروه‌های جهادی بسیج همواره در میدان بحران، حضوری فعال دارند.

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، گردهمایی جهادگران اردو‌های جهادی شهرستان زرند و حوزه‌ها با حضور فرماندار، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه و جمعی از مسئولان اجرایی شهرستان برگزار شد.

سید رضا حسینی نژاد، فرماندار شهرستان زرند که خود با لباس بسیجی در این همایش حاضر شده بود با بیان اینکه افتخار من این است که بسیجی هستم، گفت: بسیج، الگوی خدمت مخلصانه و بی منت است و گروه‌های جهادی مخلصانه‌ترین کار را انجام می‌دهند و همان گونه که در سیل اخیر در شهرستان شاهد بودیم؛ گروه‌های جهادی بسیج همواره در میدان بحران، حضوری فعال دارند و همراه مسئولان برای حل مشکلات تلاش می کنند.

او یکی از عوامل زمینه ساز برای رشد و ارتقای امید در بین مردم را خدمت مخلصانه گروه‌های جهادی و تلاش برای حل مشکلات جامعه دانست و تصریح کرد: گروه‌های جهادی بدون هیچ گونه منفعت مالی، اقدام به خدمت رسانی در نقاط محروم منطقه می‌کنند و نقش چشمگیری در بهبود وضعیت زندگی ساکنان محروم منطقه و روستا‌ها دارند.

سرهنگ پاسدار امیری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند  نیز ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، گزارشی  در زمینه خدمت رسانی اردو‌های جهادی در روستا‌های زرند ارائه داد.

 در این مراسم از فعالان اردو‌های جهادی تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار