معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: قیمت تمام شده ساخت هر متر مربع واحدهای نهضت ملی مسکن براساس شاخص تعدیل ۱۴۰۰ ،۶ میلیون و۵۰۰ هزار تومان است.

علیرضا جعفری گفت: نرخ تمام شده هر متر مربع واحد نهضت ملی مسکن  ۸ میلیون تومان نیست و همچنین عددی در حال حاضر برای ساخت این واحدها در شهرهای مختلف وجود ندارد و مستند نیست.

به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید  هم اکنون قیمت ساخت هر متر واحدهای نهضت ملی مسکن که براساس شاخص های تعدیل در سال ۱۴۰۰ حدود ۶ میلیون و۵۰۰ هزار تومان تمام می شود.

 

او می گوید: هرچقدر عدد قمیت ساخت افزایش یابد، فشار این افزایش بر متقاضی است و با توجه به آنکه در اجرای این پروژه ها از پیمانکاران دارای رتبه یک استفاده می شود، بنابراین در حوزه بحث مدیریت مصالح ساختمانی و همچنین تامین تجهیزات اعلام شده با حداقل قیمت تمام شود تا به متقاضیان فشار نیاید.

جعفری گفت: در اجرای این پروژه سعی شده کیفیت ساخت واحدهای مسکونی به هیچ عنوان کاهش نیابد و با بهترین کیفیت و مصالح ساختمانی این پروژه ها اجرا شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۴:۵۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
عزیزان بنده متقاضی مسکن ملی پردیس از سال ۱۳۹۹ بودم لطفا دقت کنید :
۱. تا الان مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان در پنج مرحله واریز کردم واسه پروژه ای که به اذعان خودشون ۴۶٪ پیشرفت داشته.
۲. اولین واریزی بنده واسه سال ۱۳۹۹ بوده ، تا به امروز نه انتخاب واحدی صورت گرفته ، نه قرارداد بسته شده و نه حتی به بانک جهت وام معرفی شدیم.
۳. قرارداد عمران پردیس با پیمان کار ۲۴ ماهه بوده و در این ۲۴ ماه هر سه ماه تعدیل قیمت تورم می خوره،اما بعد ۲۴ ماه تورم قیمت مسئولیتش با پیمان کار هستش ، الان بیشتر از ۲۴ ماهه از شروع یاخت و اولین واریزی گذشته ، اما همچنان داره تعدیل قیمت می خوره به ضرر متقاضی ، متقاضی که در این ۲۴ ماه بدون داشتن انتخاب واحد،قرارداد و حتی مشخص شدن متراژ به همه ی تعهداتش و پرداختی هاش عمل کرده.
حالا کلاه خودتون رو بکنید قاضی ببینید ، عمران پردیس کلاهبرداری داره می کنه یا نه :
تخلاف عمران پردیس:
۱. عدم عقد قرارداد بعد دو سال از اولین واریزی
۲. عدم انتخاب و متراژ بعد از دوسال
۳. کوچک کردن متراژ واحدهای بعد از اتمام اسکلت و تیغه چینی جهت افزایش تعداد واحد
۴. اطلاعیه های بی وقفه جهت حذف متقاضی بصورت تلفنی و پیامکی در صورت عدم تکمیل وجه ۴۵۰ میلیون
۵. بنده مبلغ ۴۵۰ میلیون واریز کردم ، ۴۰۰ میلیون هم که گفتند وام واریز میشه تا الان میشه ۸۵۰ میلیون واسه واحدی که قرار ۷۷ متر باشه و ۴۶٪ پیشرفت داشته و خودشون می گن بازم تا تکمیل ساختمان واریزی های بعدی رو در پی داره
۶. افزایش قیمت تمام شده به علت قصور عمران و پیمانکار و عدم تحویل واحد بعد دوسال و پیشرفت ۴۶ درصدی
به شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید هم مراجعه کردیم می گند به ما ربطی نداره درحالیکه کاملا مغایرت داره با دستورالعمل مندرج در وب سایت مسکن ملی که هنوزم همونجاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
سلام اقای جعفری بنده حدود دوماه هست دارم ور وزارت شهر سازی مسکن واداره بهزیسنی رفت امد ونامه نگاری میکنم وجوابی نگرفتم بنده زیر پوشش بهزیستی هستم واول که ما ثبت نام کردیم اورده متضاقی ۱۲۰ میلیون بود ولی تا الان ۲۰۰ میلیون پرداخت کرده حال به اداره بهزیستی مراجه کردم برای کمک انها میگویندبایستی قرداد بیاوری به شرکت عمران مراجه کردم می گویند ۹۰ درثد بایستی پرداخت کنی که قرارداد بدهند شما بگوید اگر قرار باشد بنده ۹۰ درصد را لپردازم دیگر نیازی به کمکم نیست دوم شرکت عمران میگوید اصلا در در مسکن ملی قرداد طریف نشده که ما به شما بدیم لطف بفرماید که امثال ما باید چه کنند ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
مشکل مسکن در کشور تولید مسکن نیست
بلکه قدرت خرید مسکن است که مردم ندارند
به جای مسکن ملی قدرت خرید ما رو بالا ببرید خودمان هم
می خریم هم می سازیم نیازی هم به دولت نداریم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۲۰ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
کاش دروغگویی هم در این مملکت جرم بود.
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۷:۴۰ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
اگه ویلایی ساز باشند و زمین دولتی و یا رایگان باشه ارزش دارند یک سرمایه گذاری مطمئن و مانا و ماندگار برای همه ما خواهند بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
خسته نمیشین اینقدر دروغ میگین تکذیب میکنین ، درست کردن جایی که خبر واقعی و رسمی ازونجا بیاد کار سختی نیست
یا دهن اوناییکه کلا شخصیت خالی بندی دارن بدوزین هی سخنرانی نکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
والا به من تو ایوانکی دادن وسط شن زار سمنان دم از هفصد ملیون میزدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
جعفری گفت: در اجرای این پروژه سعی شده کیفیت ساخت واحدهای مسکونی به هیچ عنوان کاهش نیابد و با بهترین کیفیت و مصالح ساختمانی این پروژه ها اجرا شود.
از این جمله مطمئن هستید؟ من ناظر 4 تا از بلوک های مسکن ملی هستم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
شمارو بخدا به این مردم رحم کنید سقف بالای سر ندارن رحم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
پس چه شد زمین رایگان
Iran (Islamic Republic of)
دهقان
۱۰:۲۷ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
پس چطور خود مسکن و شهرسازی (یزد که من مراجعه کردم) اعلام کرده که هزینه ای که برای آورده باید پرداخت بشه مبلغی حدود 650 الی 700 ملیون تومن هستبا توجه به اینکه نزدیک 250 ملیون هم وام مسکن شامل میشه ؟ البته با در نظر گرفتن اینکه گفتن زمینش رایگان هست ، یعنی چیزی حدود 10 ملیون تومن برای ساخت به ازای هر متر مربع!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
به همون متری 8 ملیون هم میرسد
Iran (Islamic Republic of)
دهقان
۱۴:۱۶ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
جوری که به ما گفتن بالای 10 ملیون میشه ، هنوز 8 ملیون هم بگن راهی به جایی، جالب هم اینه که همین 8 ملیون هم خیلی از ماها نمیتونیم بدیم ، مبلغ آورده رو تا الان 200 تومن دادیم و با وام و قرض ، بقیه اش و واقعا موندیم
آخرین اخبار