جانشین ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زاهدان گفت: بیش از ۲۰۰ منزل مسکونی حاشیه شهر در سیلاب مردادماه امسال زاهدان، دچار آسیب و یا تخریب شده اند.

  سرهنگ پاسدار سید احمد میری در جلسه شورای جهادی شهرستان زاهدان که  در محل ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان با حضور اعضای شورا و برخی از نمایندگان گروه‌های جهادی فعال این شهرستان، برگزار شد، ضمن تقدیر بابت تمامی فعالیت‌های صورت گرفته در جهت خدمت به مردم سیل زده بر تسریع فعالیت‌ها با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما تاکید کرد.

وی افزود: در راستای سرعت بخشیدن به پروژه‌ها، باید ادارات و دستگاه‌ها پای کار آمده و در کنار گروه‌های جهادی و بر اساس توانشان یاری رسان مردم و گروه‌های جهادی باشند.

وی ادامه داد: بر اساس آمار اعلام شده از سوی گروه‌های جهادی که در محلات مختلف حضور پر رنگی دارند، بیش از ۲۰۰ منزل مسکونی حاشیه شهر در سیلاب مردادماه امسال زاهدان، دچار آسیب و گاهاً تخریب شده‌اند.

جانشین ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زاهدان، گفت: برای تسریع و رفع کامل مشکلات به وجود آمده برای واحدهای مسکونی آسیب دیده در سیلاب تابستان امسال زاهدان، تمامی دستگاه‌ها و ادارات پای کار بیایند.

وی اضافه کرد: برای ترمیم، بهسازی و بازسازی این واحدها که مالکانشان توان پرداخت هزینه‌ها را ندارند، گروه‌های جهادی پای کار آمده و تا کنون چندین واحد مسکونی را به صاحبانشان تحویل داده‌اند اما با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان و آغاز سرما و احتمال بارش باران، باید هرچه سریع‌تر سایر واحدهای شناسایی شده تکمیل و تحویل شوند تا خانواده‌ها در آرامش و آسایش باشند.

این مقام مسئول با انتقاد از تناقض بین آمارهای واحدهای مسکونی آسیب دیده در فرمانداری با اطلاعات گروه‌های جهادی، خواستار ارائه تهیه لیستی کامل و ارسال آن به فرمانداری زاهدان شد تا در صورت تخصیص بودجه و اعتبار به همه آسیب دیدگان تعلق بگیرد.

وی خطاب به گروه‌های جهادی ادامه داد: بسیج سازندگی استان و شهرستان زاهدان نیز ظرفیت‌هایی در این خصوص دارد و در حد توان در خدمت گروه‌ها جهادی در کنار سایر پروژه‌ها و طرح‌های در دستور کار خود خواهد بود.

بنابراین گزارش، در ادامه اعضا به بحث و تبادل نظر و ارائه مشکلات و پیشنهادات خود پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار