مدیرکل دفتر بازرسی عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در مدت حضور استاندار در سامانه سامد ۲۷۰ تماس از سوی این سامانه دریافت شد که در نهایت استاندار به ۳۰ تماس پاسخ دادند.

شهاب قائدی اظهار کرد: سامانه دولت و مردم میزبان غلامعلی حیدری استاندار بود و مردم بدون واسطه مسائل و مشکلات خود را با وی مطرح کردند، ارتباط بدون واسطه مردم با مسئولان مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

مدیرکل دفتر بازرسی عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: در مدت حضور استاندار در سامانه سامد ۲۷۰ تماس توسط این سامانه دریافت شد که در نهایت استاندار به ۳۰ تماس پاسخ دادند.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه استاندار چهارمحال و بختیاری پس از پاسخ به درخواست‌های تماس گیرندگان با سامانه سامد در حوزه اشتغال، مسائل مربوط به مشکلات شهر‌ها و روستاها، دستورات لازم را صادر کرد، بیان کرد: تمامی درخواست‌ها بررسی و نتیجه اعلام می‌شود.

قائدی با بیان اینکه زمان حضور مدیران در سامانه سامد دو ساعت است، گفت: استاندار به مدت ۱.۵ ساعت در این سامانه پاسخگوی شهروندان بودند.

مدیرکل دفتر بازرسی عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری در پایان تاکید کرد: راستی‌آزمایی جهت رسیدگی به درخواست‌های مردم از مدیران در سامانه سامد انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار