رئیس بیمارستان فارابی کرمانشاه، از ارائه خدمات روانپزشکی و خدمات ویژه به بیماران مغز و اعصاب استان و استان‌های همجوار در این بیمارستان خبر داد.

سارا حجتی‌تبار رئیس بیمارستان فارابی کرمانشاه گفت : بیمارستان فارابی کرمانشاه سال ۱۳۶۰ تاسیس و از ابتدا فعالیت خود را به عنوان یک بیمارستان روانپزشکی آغاز کرد.

وی ادامه داد: طی سال‌های بعد پذیرش و درمان بیماران مغز و اعصاب هم به آن اضافه شد و هم‌اکنون به عنوان مرکز اصلی پذیرش بیماران روانپزشکی و مغز و اعصاب محسوب می‌شود.

رئیس بیمارستان فارابی کرمانشاه خاطرنشان کرد: این بیمارستان در دوره پاندمی بیماری کرونا به عنوان یکی از مراکز مهم خدمت رسانی به بیماران کووید ۱۹ به مدت بیش از دوسال به هم استانی‌های عزیز خدمت‌رسانی کرد. هم اکنون با فروکش کردن پاندمی کرونا مجددا این بیمارستان همچون گذشته فعالیت خود را به عنوان مرکز درمانی بیماران روانپزشکی و مغز و اعصاب از سر گرفته است.

حجتی‌پور تصریح کرد: بخش‌های بستری بیمارستان شامل پنج بخش بستری روانپزشکی مردان و زنان، بخش مغز و اعصاب، بخش مراقب‌های ویژه و بخش اورژانس است.

وی افزود: بخش‌های پاراکلینیک بیمارستان شامل آزمایشگاه، سی. تی. اسکن، MRI، نوار مغز، نوار عصب و عضله و اکوکاردیوگرافی است، در بخش پذیرش بیماران سرپایی نیز در زمینه‌های تخصصی مختلف از جمله روانپزشکی، مغز و اعصاب، داخلی، عفونی، طب سالمندی، طب فیزیکی، دندانپزشکی و توان بخشی خدمات ارزنده‌ای را به مردم استان کرمانشاه و استان‌های هم جوار ارائه می‌دهد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.