معاون راهداری استان اردبیل گفت: راهداری استان اردبیل در آمادگی کامل برای ارائه خدمات زمستانی در جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی قرار دارد.

آیدین هاشمی گفت: برای انجام عملیات راهداری زمستانی و خدمات‌رسانی به مردم در ایام بارش برف در گردنه‌ها و جاده ۲۵ هزار و ۳۶۰ تن ماسه و نمک در انبار ذخیره‌سازی شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه در حال انجام فرآیند مناقصه ماشین‌های استیجاری هستیم تا مشکل کمبود خودرو نیز رفع شود، می گوید: از آنجایی که استان اردبیل دارای زمستانی سرد و همراه با بارش‌های سنگین است، فعال کردن اکیپ‌های زمستانی، خرید نمک و شن و ماسه برای نمک‌پاشی جاده‌ها معمولاً سریع‌تر از سایر استان‌ها در اردبیل آغاز می‌شود.

به گفته او، در این مدت ۷ هزار و ۴۰۰ کیلومتر از کانال‌های طرفین راه اصلاح و بازسازی شده و همچنین ۲۶۰ هزار متر لکه‌گیری و رفع چاله در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان انجام شده است.

هاشمی به اجرای رگلاژ ۴۳ هزار متر مربع از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان اشاره کرد و گفت: برای ارتقای ایمنی راه‌ها ۱۲۲ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی استان اردبیل اجرا شده و ۱۱۳ هزار و۷۰۰ متر مکعب از شانه راه و راه‌های شنی استان نیز شن‌ریزی شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل می گوید: درزگیری ۷۰ هزار متر از راه‌های آسفالته استان، خاکبرداری واصلاح پیچ ۱۰۶ هزار و ۷۰۰ متر مکعب از راه‌ها، تنقیه و لایروبی ۸۹۶ دستگاه از پل‌ها و۳۲ هزار و۹۳۳ متر مکعب از زهکشی و دراواسیون پل‌های بزرگ از دیگر اقدامات راهداران در ۷ ماهه گذشته بوده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.