با حضور تعدادی از مسئولان ارشد استانی از کارخانه نوآوری شیراز بازدید و از تولیدات و شتاب دهنده‌های تعدادی از استارت آپ‌های حوزه کارآفرینی فارس نیز رونمایی شد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس، گفت: ظرفیت‌های این استان از نظر سرمایه‌های انسانی و ایده‌های نو غنی است که با حمایت از فعالیت‌های نوآورانه و دانش بنیان این استان می‌توان در جهت ترویج فرهنگ کارآفرینی و حمایت از فعالین دانشگاهی گام‌های بزرگی برداشت.

وحید خداپرست در آیین افتتاحیه هفته کارآفرینی فارس افزود: بخش اعظم کارجویان استان فارس تحصیل کرده‌های دانشگاهی هستند که بالاترین نرخ بیکاری نیز متعلق به این قشر است که می‌توان در حوزه دانش بنیان و فناوری آن‌ها را مشغول به کار کرد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته کارآفرینی می‌تواند در جهت معرفی فعالین موفق این عرصه و ترغیب جوانان تاثیر زیادی داشته باشد.

او در ادامه به مقاومت دربرابر فعالیت‌های عرصه فناورانه اشاره کرد و گفت: این نوع مقاومت‌ها محکوم به زوال است و آینده از آن فعالان عرصه فن آوری است.

خداپرست تاکید کرد: فعالیت‌های فناورانه می‌تواند در عرصه اشتغالزایی و کارآفرینی استان نیز موثر باشد و بر این اساس برنامه‌های این هفته در فارس نیز با فعالیت‌های نوآورانه آغاز شده است.

در ادامه این آیین با حضور مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس و مسئولان ارشد استانی از کارخانه نوآوری شیراز بازدید و از تولیدات و شتاب دهنده‌های تعدادی از استارت آپ‌های حوزه کارآفرینی فارس نیز رونمایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار