فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول از تدارک ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهر خبر داد.

سرهنگ پاسدار بهروز حکمت پور با اشاره به اینکه ۴۰۰ عنوان ویژه برنامه برای هفته‌ی بسیج در شهرستان دزفول در نظر گرفته شده میگوید: توزیع هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان، افتتاح پروژه‌های سازندگی در مناطق محروم، افتتاح کارگاه‌های مقاومت اقتصادی، برگزاری یادواره شهدا از جمله این ویژه برنامه هاست که در هفته بسیج اجرا خواهد شد.

او رزمایش دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، غبار روبی مزار شهدا در روز پنجشنبه، برگزاری میز خدمت در نمازجمعه شهر، ویزیت رایگان پزشکان در مناطق محروم و همچنین گردهمایی بزرگ بسیجیان را از دیگر برنامه‌های هفته‌ی بسیج در دزفول عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با اشاره به برپایی جشن در پارک، بوستان‌های شهرستان و برگزاری مسابقه‌ی بزرگ دوچرخه سواری در سوم آذر ماه در پارک رسالت گفت: مسابقات مختلف پیامکی، برگزاری کارگاه‌های دوره‌ی سواد رسانه مخصوص فعالان رسانه، مسابقات ورزشی فوتبال، تیراندازی، والیبال و اسب سواری نیز در بخش چغامیش برگزار می‌شود.

حکمت پور به همایش سران طوایف و تجلیل از کاسبان نمونه اشاره کرد و گفت: امسال جشنواره غذا که در سال‌های اخیر به دلیل کرونا تعطیل شده بود در کنار دیگر برنامه‌ها توسط حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران برگزار می‌شود.

او در ادامه با اشاره به محفل انس با قرآن، مسابقات کتابخانی و اعزام بسیجیان به اردو‌های راهیان نور گفت: اردو‌های تفریحی و علمی نیز برای بسیجیان از جمله دانش آموزان و دانشجویان در نظر گرفته شده که ضروری است با اجرای آن به ظرفیت‌های علمی اقتصادی شهرستان توجه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.