جشنواره ایده ها، تجربیات برتر و خلاقیت ویژه کارشناسان ومدیران آموزش وپرورش استثنایی برگزار می‌شود.

 رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان اظهار داشت: این جشنواره با هدف تقویت خلاقیت و ارتقاء توانمندی، ایجاد شبکه ارتباطی فعالان حوزه تعلیم و تربیت، شناسایی نیرو‌های خلاق عرصه تعلیم و تربیت و گردآوری ایده‌های تربیتی وتجربیات نوآورانه در حوزه آموزش وپرورش استثنایی استان برگزار می‌شود.

طالب محمدی گفت: مدیران مدارس استثنایی، مراکز آموزشی وتوانبخشی مشکلات ویژه یادگیری، مراکز مشاوره و کارشناسان آموزش وپرورش استثنایی می‌توانند با ارائه تجربیات و پژوهش‌های خود در این جشنواره شرکت کنند.

 او افزود: بر اساس شیوه نامه اجرایی جشنواره ایده ها، تجربیات برتر وخلاقیت، همکاران شاغل در مدارس استثنایی و مراکز آموزشی توانبخشی استان تا ۲۰ آذرماه جاری فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه استانی این جشنواره واقع در حوزه آموزش اداره استثنایی استان ارسال کنند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان محور‌های جشنوار را تجارب برتر مدیریتی مبتنی بر خلاقیت در حوزه‌های آموزشی، پرورشی، توانبخشی وایده ها، ابتکارات فردی وحرفه ای، اقدامات نوین ومؤثر خلاقانه در جهت مدیریت و رهبری آموزشی عنوان کرد.

محمدی گفت: این جشنواره در راستای شناسایی، مستندسازی، معرفی و ثبت ابتکارات آموزشی، تربیتی و مشاوره‌ای فرهنگیان به منظور زمینه‌سازی برای تحقق هدف‌های عملیاتی و راهکار‌های ذیل آن‌ها در سند تحول بنیادین برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار