همزمان با اکران انیمیشن لوپتو در پردیس سینمایی مهر شاهد این سینما با حضور جمعی از مقامات و دانش آموزان افتتاح شد.

در مراسم افتتاحیه سینمای مهر شاهد محمد خزایی رئیس سازمان سینمایی، جعفریان رئیس سازمان سینمایی سوره، مافی مدیر انیمیشن سازمان سوره، مسئولین شهرداری تهران، بهروز افخمی فیلمنامه نویس، عوامل انیمیشن لوپتو اعم از کاگردان، تهیه کننده و نویسنده حضور داشتند.

سینما مهر شاهد تهران توسط موسسه بهمن سبز سازمان سینمایی سوره به پردیس مجهز به شش سالن توسعه یافته سینما است.

اجرای این مراسم بر عهده آزاده آل ایوب (خاله نرگس) بود تا فضایی شاد و مفرحی را برای دانش آموزان ایجاد کند. همچنین در این مراسم بچه‌های مدرسه عشق میهمان این افتتاحیه بودند و اسرا جلیلیان یکی از شرکت کنندگان برنامه تلویزیونی عصر جدید به اجرای برنامه پرداخت.

حضور دانش آموزان

جعفریان  رئیس سازمان سینمایی سوره در افتتاحیه سینما مهر شاهد گفت: یکی از وظایف اصلی خود را توسعه سینماها دانستیم که ان‌شاءالله تا دو ماه آینده از افتتاح  ۲۰۰ سینما عبور خواهیم کرد؛ همچنین امیدوار هستیم این جریان و اتفاقات خوب مجددا اتفاق بیوفتد. 

او ادامه داد: ما هر چقدر هم برای این کشور کار انجام دهیم باز هم کم هست.

جعفریان  رئیس سازمان سینمایی سوره گفت: پردیس سینمایی کوه سنگی ان‌شاءالله در مشهد مقدس افتتاح می‌شود. تلاش کردیم سینما‌ها در سراسر کشور پخش شوندو فقط در تهران نباشند.

امیدوار هستم این امید را مسئولین به خوبی نشان بدهند و این اتفاقاتی را که در کشور به وجود می‌آید به این نشان نگذارند که دیگه نمی‌شود کاری کرد و اگر هر مسئولی کار خود را درست انجام دهد کار خوب پیش می‌رود.

جعفریان

در ادامه این افتتاحیه بهروز افخمی فیلمنامه نویس مطرح کشور گفت: من کار خود را با دزد عروسک‌هادر ایران شروع کردم که این کار، کار کودک و نوجوان بود. فکر می‌کنم الان هم نمایش این داستان سرگرم کننده باشد، به طوری که حتی دوباره می‌شود ان را ساخت.

او افزود: می‌شود اینکار را با ترکیبی از انیمیشن و فیلم زنده ساخت. جوانان و بچه‌هایی که درحال حاضر از انیمیشن سه بعدی تا خطی کار می‌کنند، اگر حمایت شوندو همت کنند همینجا می‌مانند و کار می‌کنند و  فیلم‌های خیلی جداب‌تر و بهتری می‌سازند.

مسئولان سینمایی

همچنین من فکر می‌کنم بچه‌های ۱۴- ۱۵ سال از حالا می‌توانند کار را شروع کنند، چون گیم بازی کردند و  می‌توانند به راحتی با کامپیوتر کار کنند. به طوریکه حتی بعضی از این بچه‌ها که زیر ۲۰ سال هستند می‌توانند فیلم‌های بلند بسازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار