معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: تدوین شناسنامه روستا‌ها در راستای ترسیم چشم انداز‌های توسعه بیش از پیش ضروری است.

داود اسدیان امروز یکشنبه در نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی مراغه افزود: در این راستا، تمامی آمار زیرساخت‌های روستایی در راستای شناسایی مشکلات و موانع توسعه این مناطق احصا و جمع آوری شود.

او افزود: براین اساس و در جهت توسعه روستا‌ها و رفع مسائل و مشکلات روستاییان، باید چشم اندازی مبتنی بر ظرفیت‌های موجود این مناطق ایجاد شود.

او با بیان اینکه همکاری و همگرایی مورد توجه دهیاران قرار گیرد اضافه کرد: مشکلات روستا‌ها با برنامه ریزی مناسب قابل رفع بوده و باید در این راستا تلاش شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه  با تاکید بر لزوم سند دار کردن اراضی کشاورزی در روستا‌ها افزود: سند دار کردن اراضی کشاورزی از ایجاد کاربری‌های غیر مجاز و بروز اختلافات پیشگیری خواهد کرد.

داود اسدیان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: دشمن تمام ظرفیت‌های خود را برای سوق دادن کشور به سوی جنگ داخلی بکار بسته لیکن مردمی که انقلاب شکوهمند اسلامی را به پیروزی رسانده اند؛ از آن نیز صیانت و حفاظت خواهند کرد.

او  افزود: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب با تمام قدرت از اغتشاشگرانی حمایت می‌کنند که در آشوب‌های اخیر، با انجام اعمال تروریستی، روی تکفیری‌ها را سفید کرده اند.

او  ادامه داد: اکنون نیز غرب و آمریکا با بهره گیری از رسانه ها، برای وارونه جلوه دادن، حمایت از آشوبگران و اغتشاشگران تلاش می‌کنند.

فرماندار مراغه با بیان اینکه در وضعیت کنونی کشور، نظام اسلامی مظلوم واقع شده است اضافه کرد: هوشیاری و بصیرت ملت بزرگ ایران اسلامی در وضعیت خطیر فعلی بیش از پیش احساس می‌شود.

در این نشست، بخشدار مرکزی و مدیران ادارت ثبت و اسناد و املاک و ثبت احوال، پاسخگوی دغدغه‌های دهیاران روستا‌های بخش مرکزی مراغه بودند.

 شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد و بیش از ۷۰ درصد مردم آن در شهر‌ها ساکن هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.