کاپیتان اول تیم ملی فوتبال ایران به همراه کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار برابر انگلیس شرکت کرد.

احسان حاج صفی در نشست خبری پیش از مسابقه با انگلیس اظهار داشت:  ما با همه خانواده‌های داغدار در ایران همدردیم و بدانند که در کنار آنها هستیم. تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم و روز به روز هماهنگ‌تر شدیم و بازی خوب و دوستانه‌ای مقابل تونس انجام دادیم. نقاظ ضعف مان را برطرف کردیم. خدا را شکر صدرصد برای بازی با انگلیس هستیم. خوشبختانه مصدومیتی نداریم.

وی افزود: امید ابراهیمی تنها مصدوم تیم ماست و امیدواریم هرچه زودتر دوران مصدومیتش را پشت سربگذارد.

حاج صفی در مورد تیم انگلیس گفت: همه می‌دانند این تیم یکی از بهترین تیم‌های دنیاست و حریف را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و امیدواریم فردا بازی خوبی انجام بدهیم و در آخر امیدوارم فردا با امتیاز از میدان خارج شویم و مردم را خوشحال کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد اینکه سورپرایزی برای بازی فردا دارید گفت: خیر؛ سورپرایز خاصی نداریم و در بازی با تونس روی دو اتفاق گل خوردیم. در بازی با اروگوئه و سنگال هم این اتفاقات بود. بازی را خوب شروع کردیم و نتایج خوبی گرفتیم. در بازی با تونس هم با وجود انجام بازی خوب توپ هایمان گل نشد.

وی تاکید کرد: انگلیس تیم خوبی است و نفرات خوبی دارد، ولی ما هم یک تیم هستیم و بهترین عملکردمان را در زمین اجرا خواهیم کرد. امیدوارم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

بازیکن تیم ملی در مورد شرایط روحی و روانی تصریح کرد: شرایط کشورمان خوب نیست و این را بازیکنان هم می‌دانند، اما فردا یک بازی خیلی مهم داریم. در تورنمنت‌ها، بازی‌های نخست خیلی مهم است و امیدوارم فردا نتیجه خوبی بگیریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
هنوز شروع نشده بهانه های باخت را دارند می تراشن(چون اوضاع کشور فلان بود ما نتوستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و...)
Iran (Islamic Republic of)
عباسی کیشی
۱۹:۰۳ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
تو بازیت رو بکن چرا اسم کشور و اوضاع آنرا برای بیگانگان شرح میدهی وضع کشورمون الحمدولله خوب خوب هست شما فقط بازی بکنید و حواستان جمع بازی باشد
چند نفر از منافقین که عددی نیستند ما همه آنها را سر جای خودشان مینشانیم با قدرت تمام .
آخرین اخبار