رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: ۳۰ حمایت دولتی در میان ۱۴ ماده قانونی آیین‌نامه حمایت از کسب‌و‌کار‌های اقتصاد دیجیتال در نظر گرفته شده است.

امروز ۲۹ آبان ماه سال جاری نشست هم‌اندیشی دستگاه‌های مشارکت‌کننده در اجرای طرح حمایت از سکو‌ها و کسب و کار‌های مجازی کشور به منظور رشد و توسعه فضای کسب و کار‌های دیجیتال کشور و توسعه اقتصاد دیجیتال برگزار شد.

در این نشست که با حضور محمد خوانساری، معاون وزیر ارتباطات برپا شد، نمایندگان دستگاه‌هایی که در «آیین‌نامه حمایت از سکو‌ها و کسب و کار‌های اقتصاد دیجیتال» از آن‌ها به عنوان دستگاه‌های همکار یاد شده است، حضور داشتند.

در این هم‌اندیشی رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، با بیان این که ۳۰ حمایت دولتی در میان ۱۴ ماده قانونی آیین‌نامه حمایت از سکو‌ها و کسب و کار‌های اقتصاد دیجیتال در نظر گرفته شده است، بیان داشت: رصد چگونگی پیشبرد اقدامات حمایتی دستگاه‌ها، گره‌گشایی از موانعی که سد راه حمایت از سکو‌ها و کسب و کار‌ها قرار دارد و نیز تسریع و تسهیل ارائه خدمات در این آیین‌نامه مد نظر قرار دارد که از این پس با برگزاری نشست‌های متوالی و منظم با نمایندگان دستگاه‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در نشست امروز، نمایندگانی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، وزارت‌خانه‌های ارشاد و فرهنگ اسلامی و صمت، رسانه ملی، سازمان امور مالیاتی، صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق کارآفرینی امید حضور داشتند که به تبیین و چگونگی پیشبرد برنامه‌های حمایتی دستگاه‌های متبوع خود از سکو‌های مشمول و کسب و کار‌ها پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار