با اهدای لوح سپاس، تندیس و مدال از نمونه‌های بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری؛  تولیدکنندگان بخش کشاورزی استان در رشته‌های تولید بادام، تولید پیاز، زن عشایری و گندمکار رتبه اول تولیدکنندگان برتر کشوری را کسب کردند.


بیشتر بخوانید


لوح سپاس وزیر جهاد کشاورزی به همراه تندیس و مدال سی و ششمین دوره انتخاب تولیدکننده برتر کشوری از سوی مهندس بیک بکان معاون بهبود تولیدات گیاهی و مهندس رفیعی مدیر و همکاران ترویج کشاورزی استان به این کشاورزان برتر اهدا شد.

سیروس بیک بکان معاونت بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این استان به عنوان یکی از استان های کلیدی کشور در حوزه کشاورزی شناخته می شود، گفت: سعی خواهیم کرد در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها نظرات تولیدکنندگان را لحاظ کنیم چرا که مشارکت تولیدکنندگان در طراحی، اجرا و ارزیابی از پروژه ها و برنامه های توسعه ای، گام موثری برای تحقق پایداری تولید در حوزه کشاورزی است.

فرهاد رفیعی مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان هم با بیان اینکه امسال، مزین به نام دانش بنیان است و تلاش‌ می شود یک تولید دانش بنیان و مدیریت علمی در واحدهای تولیدی اجرا شود، اضافه کرد: از ظرفیت تولیدکنندگان نمونه در پیاده سازی آخرین یافته های تحقیقاتی در حوزه های تخصصی حتماً استفاده خواهیم کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.