کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری پنج کرسی تلاوت قرآن همزمان با هفته بسیج در ملایر خبر داد.

ایرج یارمحمدی کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: همزمان با هفته بسیج برنامه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی در مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی برگزار می‌شود و این برنامه‌ها شامل برگزاری محافل قرآنی و برنامه‌های فرهنگی، مسابقه کتابخوانی است.

او همچنین از برگزاری ۵ کرسی تلاوت قرآن همزمان با هفته بسیج در سطح شهرستان ملایر خبر داد و گفت: این کرسی‌ها شامل یک کرسی تلاوت در روستای بابلقانی و چهار کرسی تلاوت در حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج با حضور قاریان برجسته شهرستان بود که هماهنگی‌های آن با اداره تبلیغات اسلامی انجام شده است.

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه تاکنون ۴۹ کرسی تلاوت قرآن است سال گذشته تاکنون در شهرستان ملایر برگزار شد گفت: این کرسی‌های تلاوت در مساجد شهری و روستایی به صورت هفتگی و در مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود.

یارمحمدی به برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن دانش‌آموزی اشاره کرد وگفت: این کرسی‌های تلاوت نیز به صورت هفتگی در سطح مدارس شهرستان برگزار می‌شود که با استقبال خوب دانش آموزان مواجه شده است.

او گفت: تاکنون ۵ کرسی تلاوت در مدارس ملایر برگزار شده که در پایان نیز جلسه تفسیر توسط روحانیون و همچنین مسابقه قرآنی برای دانش آموزان برگزار می‌شود. قرار است این جلسات به صورت مستمر باشد و بعد از آن به صورت ماهیانه و فصلی نیز دررمدارس و با حضور دانش آموزان در مساجد نیز برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.