مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۶ هزار تخلف اقتصادی از طریق سامانه ۱۲۴ استان ثبت شده است.

ایرج حسن پور  اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون از طریق مرکز مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان با شماره ۱۲۴ تعداد ۱۴ هزار و ۷۹۷ گزارش مردمی پاسخ داده شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان افزود: از کل گزارش‌های دریافتی ۶ هزار و ۶۱۷ تماس منجر به ثبت تخلف و مابقی گزارشات دریافتی از طریق راهنمایی توسط کارشناسان این مرکز، پاسخ لازم داده شده که ۴۰ درصد از این گزارشات منجر به ثبت تخلف شده است.

وی بیان کرد: در این مدت اعلام شده بالغ بر ۸ هزار تماس صوتی ضبط شده از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ دریافت و ثبت شده است. در این مرکز از یکم فروردین تا ۳۰ مهرماه به سوالات و ابهامات ۸ هزار و ۱۶۲ نفر از هم‌استان‌ها که با سامانه تلفنی ۱۲۴ تماس گرفتند، پاسخ داده شده است.

حسن پور گفت: مرکز مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت اداره‌کل صمت استان آمادگی دریافت گزارشاتی اعم از تخلفات صنفی و اقتصادی، ارتباط با سامانه‌های مرتبط ازجمله جامع تجارت، انبارها، همتا و سایر خدمات مرتبط با بخش‌های تولید و تجارت از طریق تلفن ۱۲۴ را دارد. کارشناسان این مرکز از ساعت ۷ صبح تا ۲۰ در روز‌های عادی و از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ در روز‌های تعطیل به صورت برخط پاسخگوی هم‌استانی‌ها از سراسر استان هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار