رئیس حوزه قضایی مهرستان از کشف محموله سلاح و مهمات در این شهرستان خبر داد.

 هادی نجاری اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارش مبنی بر ورود محموله سلاح و مهمات از کشور پاکستان به شهرستان مهرستان و پیرو رصد اطلاعاتی انتظامی، یک تیم عملیاتی ویژه از فرماندهی انتظامی مهرستان با صدور دستورات قضائی لازم اعزام شد که ۲۲ قبضه سلاح کلت کمری، ۴۴ تیغه خشاب سلاح کمری و ۱۰ هزار فشنگ سلاح کمری کشف و ضبط کردند.

رئیس حوزه قضایی شهرستان مهرستان با اشاره به اینکه در همین راستا تعدادی از متهمان دستگیر شدند و دو دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف شد، افزود: حسب تحقیقات اولیه به نظر می‌رسد متهمان قصد انتقال سلاح و مهمات غیرمجاز به سایر شهرستان‌های استان و نقاط کشور به ویژه در شرایط خاص فعلی جامعه برای دامن زدن به ناآرامی‌های کشور را داشته‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۹:۰۷ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
با اسلحه که نمیشه ایران رو به زانو در آورد. ایران امتحان شو پس داده. اعصاب مون خورد بشه کار می پیچه. ما منتظر اشاره ایم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
وارد کننده و توزیع کننده اسلحه و مهمات بدون مماشات اعدام شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
تو این وضعیت قاچاق هر نو سلاح حتی یه قبضه اسلحه باید حکم اعدام بهش بدن اون هم سریع و فوری...یکی از راههای بازدارنگی در برابر قاچاق سلاح وضع مجازاتهای سنگینه...باید هر چه سریعتر این کار انجام بشه ورنه با موج سنگینتر قاچاق سلاح روبرو میشیم....در برابر این حربه اسراییل و امریکا باید این کار انجام بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۶ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
دقیقا در همان مسیر یمن و سوریه. البته با تاخیر 12 ساله