فرمانده انتظامی بردسیر گفت: خانمی که ۱۱۰ میلیارد ریال وجه واریزی طعمه‌های خود را با وعده واگذاری اموال مصادره‌ای کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.

سرهنگ "منصور رمضان نژاد" گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه یک خانم پس از آشنایی فامیلی و جلب اعتماد آنان، خود را وکیل دیوان عالی کشور معرفی و با وعده کذب فروش خانه مصادره‌ای در زعفرانیه و جنت آباد تهران و برخی نقاط کرمان به تدریج مبالغ زیادی را از آنان کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در این رابطه ماموران طی تحقیقات اولیه به دست داشتن دو خانم در این کلاهبرداری میلیاردی پی برده و در ادامه با پی جویی‌های پلیسی و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یکی از متهمان را در شهر بردسیر دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر تصریح کرد: این خانم در بازجویی‌های انجام شده به دریافت بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال از اعضای چند خانواده با وعده واگذاری تدریجی زمین و خانه‌های مصادره‌ای گران قیمت در تهران و کرمان اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده تحویل دستگاه قضائی و از آن طریق روانه زندان شد که پیجویی‌های بعدی برای دستگیری دیگر متهم مرتبط با این کلاهبرداری و بازگشت وجوه مالباختگان ادامه دارد.

سرهنگ"رمضان نژاد"در پایان یادآور شد: اعتماد نا به جای شهروندان به این دست افراد، آن هم با اینگونه وعده‌های فریبنده و تطمیع کننده موضوعی است که باید به دقت مورد توجه همگان قرار گیرد تا در پی وعده‌های کذب کسب منفعت زودهنگام و غیر اصولی، سرمایه یک عمر تلاش و زندگی خود را از دست ندهیم.

کامیون حامل مواد افیونی در بم متوقف شد

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۳۶۴ کیلو مواد افیونی از یک دستگاه کامیون عبوری از جاده اصلی شهرستان"بم" خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بم هنگام کنترل خودرو‌های عبوری محور"بم-کرمان"به یک دستگاه کامیون حمل سوخت که از شرق کشور به سمت استان‌های مرکزی در حرکت بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی دقیق از این کامیون ۲۸۴ کیلو حشیش و ۸۰ کیلو تریاک که به طرز بسیار ماهرانه در قسمت‌هایی از بونکر حمل گاز جاساز شده بود کشف و در این رابطه دو متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان با قدردانی از تلاش مضاعف ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بم گفت: طی هفته اخیر این چندمین محموله سنگین مواد افیونی است که با تلاش شبانه روزی پلیس این شهرستان کشف شد و امیدواریم با تلاش‌های مستمر پلیس و همکاری سایر ارگان‌ها و نهاد‌ها در حوزه انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی شاهد کاهش تقاضای این مواد ویرانگر باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار