خانی گفت: افرادی که اغتشاش را سرلوحه کار خود قرار دادند و از آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشور‌های مرتجع عربی دستور می‌گیرند سیلی سختی از مردم می‌خورند.

 نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی افزود: افرادی که نسبت به اقدام‌های مجلس، دولت و دستگاه قضایی اعتراض و انتقاد دارند، صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند.

وی با بیان اینکه مجلس، دولت و دستگاه قضایی و همه مسوولان کشور باید اعتراض و انتقاد‌های به حق مردم را گوش کرده و به آن عمل کنند، تصریح کرد: مسوولان باید خواسته‌های به حق مردم را با هرزبانی که بیان می‌شود با دل و جان بپذیرند.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی تحریک اغتشاشگران برای تجزیه ایران را هدف کور دشمنان خواند و اظهار داشت: معاندان نظام اوایل پیروزی انقلاب با همه ابزاری که داشتند و سقوط انقلاب بعد از یک ماه را ادعا می‌کردند، نتوانستند به اهداف خود برسند؛ این در حالی است که امروزه جمهوری اسلامی قدرتمندترین کشور منطقه است.

وی به گرامیداشت هفته بسیج اشاره کرد و گفت: امروز نظام، کشور و انقلاب به تفکر بسیجی، جهادی و شهادت برای پیشبرد اهداف نیازمند است، تفکری که ۴۳ سال نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابل همه طوفان‌های سهمگین داخلی و خارجی محافظت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.