رهبر انقلاب:

چهره واقعی صحنه‌گردانان اغتشاشات با توهین آنها به مقدسات و سرود ملی ایران مشخص شد

جمعی از مردم استان اصفهان، صبح امروز (شنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

در ایام سالگرد حماسه و ایثار مردم اصفهان و تشییع ۳۷۰ شهید عملیات محرم در شهر اصفهان، جمعی از مردم این استان، صبح امروز (شنبه ۲۸ آبان) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند: مناقب اصفهان یکی دو تا نیست. اصفهان شهر علم است، شهر هنر است، شهر جهاد است، شهر زنده است. در باب علم، در اصفهان شاید در این ۴۰۰ سال اخیر تعداد علمای بزرگ اصفهان که اهمیتشان و ارزششان و شهرتشان مربوط به خصوص اصفهان نیست، بعضی‌ها همه دنیای اسلام را، بعضی همه ایران را فرا گرفته و اگر بخواهیم اسم بیاوریم، در فقه و در فلسفه و در حدیث و در تفسیر و امثال این‌ها یک کتاب قطور خواهد شد فقط اسمشان را اگر بنویسیم.

ایشان فرمودند: بزرگان علمای ما حتی تا زمان نزدیک به ما مثل مرحوم آقای نائینی، مرحوم آسید ابوالحسن اصفهانی، مرحوم آشیخ محمد حسین اصفهانی، این‌ها همه بزرگان علم دوران‌های مختلف، قبل از این‌ها، قبل از این‌ها، قبل از این‌ها تا حدود ۴۰۰ سال اصفهانی‌اند. شهر علم است دیگر؛ یعنی تربیت کننده است، نه فقط در فقه، در فلسفه هم همین جور است، بعضی هم اصفهانی نیستند، لکن در اصفهان رشد کردند، در اصفهان بروز کردند، اصفهان این‌ها را رو آورد. این خصوصیت اصفهان است. شهر ایمان و محبت به اهل بیت است.

مسئله‌ی آب اصفهان مسئله‌ی مهمّی است 

 رهبر انقلاب، بیان کردند: مسئله‌ی آب اصفهان مسئله‌ی مهمّی است. بنده هم دنبال این قضیّه بوده‌ام. دوستان متعدّدی نامه نوشتند، ما هم ارجاع کردیم، دنبال‌گیری کردیم. اخیراً هم من دنبال‌گیری کردم. الحمدللّه مشغولند، یعنی کار‌های خوبی دارد انجام میگیرد؛ پنج شش اقدام

ایشان فرمودند: حالا مثلاً ممکن است گفته بشود که بعضی از این‌ها بلندمدّت است، خب باشد، بالاخره دارد کار انجام میگیرد، دارد پیش میرود و ان‌شاءاللّه حل خواهد شد. من حالا به مسئولین محترم دولتی که واقعاً تلاش هم میکنند، کار میکنند، سفارش میکنم در این زمینه هرچه ممکن است بیشتر تلاش کنند، هرچه ممکن است سریع‌تر کار کنند؛ یعنی واقعاً مردم #اصفهان شایسته‌ی این هستند که ما شب و روز نشناسیم.

خیلی از جوانان ما نمی‌دانند در دفاع مقدس چه اتفاقی افتاد 

مقام معظم رهبری گفتند: دفاع مقدس هشت ساله خیلی حادثه‌ی مهمی بود. خیلی از جوان‌های ما نمیدانند چه اتفاقی افتاد. هشت سال همه‌ی قدرت‌های دنیا یک طرف؛ ایران یک طرف. خب حالا مثلاً در بعضی از جا‌ها یک حوادثی هست، به یک کشوری حملاتی میشود مثلاً، اوّلاً به آن وسعت نیست که در ایران بود. ثانیاً بالاخره کسانی هستند به آن‌ها کمک میکنند.

ایشان تاکید کردند: آن زمان ناتو همراه صدام بود، آمریکا به خصوص همراه صدام بود، شوروی سابق همراه صدام بود، بعضی از کشور‌های اروپا که خیلی وابستگی به شوروی نداشتند وابستگی به آمریکا هم نداشتند آن‌ها هم همراه صدام بودند؛ مثل یوگسلاوی. یعنی همه‌ی دنیا یک طرف بود و جمهوری اسلامی یک طرف. خب در این جنگ با همین حرکت مردم و همین انگیزه‌های مردم آن هم با دست خالی ایران توانست پیروز بشود. ما در جنگ هشت ساله یک پیروزی کامل و درخشان پیدا کردیم.

 پیشرفت جمهوری اسلامی، منطقِ لیبرال دمکراسی را باطل می‌کند

رهبر معظم انقلاب افزودند: مشکل استکبار با جمهوری اسلامی ایران این است که اگر جمهوری اسلامی پیشرفت بکند و رونق بگیرد و جلوه کند در دنیا منطق لیبرال دموکراسی دنیای غرب باطل خواهد شد.غربی‌ها توانستند با منطق لیبرال دموکراسی بیش از دو قرن همه‌ی دنیا را غارت کنند. یک جا گفتند اینجا آزادی نیست، یک جا گفتند دموکراسی نیست وارد شدند. به بهانه‌ی ایجاد دموکراسی، اموال آن کشور خزائن آن کشور را، منابع آن کشور را غارت کردند. اروپای فقیر ثروتمند شد به قیمت به گل نشستن بسیاری از کشور‌های ثروتمند مثل هند و چین. حالا ایران استعمار مستقیم به آن صورت نشد، اما اینجا هم هر چه توانستند کردند.

ایشان یادآور شدند: یک نمونه‌اش جلوی چشم شما همین افغانستان است دیگر. آمریکایی‌ها آمدند بیست سال در افغانستان جنایت کردند، انواع و اقسام جنایت‌ها را انجام دادند، بعد از بیست سال همان حکومتی که علیه او وارد شده بودند آمد سر کار افغانستان. دادند به او، با این فضاحت خارج شدند.

مقام معظم رهبری در ادامه گفتند: حالا اگر یک حکومتی، یک نظامی در دنیا به وجود بیاید که منطق لیبرال دمکراسی را رد کند و با یک منطق واقعی به مردم هویت بدهد، به مردم کشورش هویت بدهد، آن‌ها را زنده کند، آن‌ها را بیدار کند، آن‌ها را قوی کند و در مقابل لیبرال دمکراسی بایستد، این منطق لیبرال دمکراسی را ابطال میکند؛ این جمهوری اسلامی است. 

پیشرفت جمهوری اسلامی برای غرب غیرقابل تحمل است

رهبر انقلاب فرمودند: مشکل غرب، استکبار، با جمهوری اسلامی این است که جمهوری اسلامی دارد پیشرفت میکند، دارد رونق میگیرد، این پیشرفت را همه‌ی دنیا دارند می‌بینند و به آن اعتراف میکنند، این برای غرب غیر قابل تحمل است، این را حاضر نیست تحمّل کند.

ایشان افزودند: اگر ما پیشرفت نمیکردیم، اگر ما حضور قدرتمند در منطقه از خودمان نشان نمیدادیم، اگر ما در مقابل آمریکا و استکبار صدایمان میلرزید، حاضر بودیم زورگویی آنها، قلدری آن‌ها را قبول بکنیم، این فشار‌ها کمتر میشد؛ البتّه می‌آمدند تسلّط پیدا میکردند، امّا دیگر تحریم و این فشار‌ها و این چالش‌های این‌جوری کم میشد.

مقام معظم رهبری بیان کردند: هر وقت جمهوری اسلامی ــ در این سالها، چون اوضاع مختلف بوده دیگر، میدانید خودتان ــ هر وقت صدای قدرتمندیِ جمهوری اسلامی بلندتر بوده، تلاش دشمن برای پنجه زدن به جمهوری اسلامی بیشتر بوده.

ملت ایران تهدیدِ اغتشاشات را به فرصت تبدیل می‌کند

مقام معظم رهبری با اشاره به اغتشاشات اخیر بیان کردند: حالا آن‌ها این اغتشاشات را به اصطلاح یک تهدیدی دانستند علیه ملّت ایران. ملّت ایران از این اغتشاشات استفاده کرد و حقیقت خودش و جهت‌گیری خودش را نشان داد؛ کجا؟ در سیزده آبان. امسال سیزده آبان با همه‌ی سال‌های قبل فرق داشت. ملّت عظیم ایران در سیزده آبان آمدند علیه آمریکا شعار دادند؛ یک نمونه سیزده آبان.

رهبر معظم انقلاب فرمودند: یک نمونه این تشییع این شهدا. یک شهید عزیز به شهادت میرسد این روزها، همین شهدای عزیزی که شهدای امنیّت، شهدای بسیجی، شهدای نیروی انتظامی، آحاد مردمی که شهید میشوند. یک جوانی، شهید روح‌اللّه عجمیان مثلاً فرض کنید، به شهادت میرسد، یک جوان ناشناخته‌ای است، ولی در شهادت او یک جمعیّت عظیمی به تشییع جنازه می‌آیند بیرون! عکس‌العمل مردم این است. از آن تهدید فرصت درست میکنند، یعنی مردم خودشان را نشان میدهند، میگویند: ما اینیم. شما جوان ما را به شهادت میرسانید، ما همه پشت این جوانیم. درست نقطه‌ی مقابل آن چیزی که دشمن میخواهد القاء کند. 

چهره‌ی واقعی صحنه‌گردانان اغتشاشات با توهین آن‌ها به قرآن، امام حسین (ع)، پرچم و سرود ملّی ایران روشن شد

ایشان فرمودند: صحنه‌گردان‌های اغتشاشات خودشان را طرف‌دار ملّت ایران وانمود میکنند، امّا با همه‌ی خواسته‌ها و عقاید و مقدّسات ملت ایران دشمنی کردند. با اسلام دشمنی کردند، مسجد سوزاندند، قرآن سوزاندند، با ایران دشمنی کردند، پرچم ایران را سوزاندند، سرود ملّی ایران را بی‌احترامی کردند. این‌ها چهره‌هایشان روشن شد.

رهبر معظم انقلاب افزودند: ادّعا میکنند طرف‌دار ملّت ایرانند. خب ملّتِ ایران ملّتِ مسلمان است، ملّتِ قرآن است، ملت امام حسین(ع) است. تو به امام حسین (ع) اهانت میکنی، بددهنی میکنی، بی‌حیایی میکنی، تو طرف‌دار ملّت ایرانی؟ به اربعین اهانت میکنی، به راهپیمایی میلیونی اربعین اهانت میکنی، تو طرف‌دار ملت ایرانی؟ خب، چهره‌ی صحنه‌گردانان واقعی این اغتشاش هم روشن شد. 

فریب‌خورده‌ها را باید هدایت کرد، اما جنایت‌گران باید مجازات شوند

ایشان تاکید کردند: مطلب دیگر در مورد نوع برخورد با عناصر صحنه‌گردان است. یک بخش صحنه‌گردان‌ها هستند، یک بخش فریب‌خورده‌ها هستند، یک بخش پول‌گرفته‌ها هستند، بعضی‌ها جنایت کردند. اینها، همه، یک جور نیستند. آن کسی که فریب‌خورده است فقط و جنایتی نکرده آن را باید متنبّه کرد، باید موعظه کرد، باید هدایت کرد، باید از او پرسید: این حرکت تو کمک به پیشرفت ایران است یا ضدّ پیشرفت ایران است؟ او را باید وادار کنید به فکر کردن. آن کسی که بی‌توجّه به خواسته‌ی دشمن همراهی با او میکند باید بیدارش کرد.

رهبر انقلاب فرمودند: آن کسی که عامل جنایت است، یا قتل یا تخریب یا تهدید، تهدید؛ این‌ها بایستی مجازات بشوند. به اندازه‌ی گناه خودشان باید مجازات بشوند. عامل قتل یک‌جور، عامل تخریب یک‌جور، آن کسی که این‌ها را با تبلیغات وادار به این کار‌ها میکند یک‌جور، هرکدام به اندازه‌ی خودشان باید مجازات بشوند. البته مجازات به وسیله‌ی قوه‌ی قضائیه است، اینجا عرض بکنیم هیچ کس خودسرانه حق ندارد به خیال خودش کسی را مجازات کند. پس ما هم نصیحت داریم، هم مجازات داریم، مثل پیغمبر، روش رسول‌اللّه.

دشمن در اغتشاشات اخیر به هدف خود نرسید چراکه مردم در اغتشاشات اخیر توی دهان دشمنان زدند

ایشان فرمودند: دشمن قصدش این بود که مردم را وارد میدان کند، مردم نشان دادند که با دشمن همراه نیستند. البته دشمن لشکرسازی میکند در رسانه‌ها، لشکرسازی کاذب، انبوه‌سازی دروغ میبینید در رسانه‌های گوناگون دشمن، جوری وانمود میکند که آدم غافل و بی‌خبر تصّور میکند که واقعاً یک خبری است. واقع قضیه این نیست، آن چه که انبوه است، آنچه که عظیم است، حضور مردم در خدمت انقلاب و در میدان‌های انقلاب است، بله، این خیلی عظیم است؛ اما آن طرف نه، خواستند مردم را وارد کنند، مردم زدند توی دهن‌شان.

رهبر معظم انقلاب در ادامه تبیین کردند: البته دشمن هر روزی یک کِیدی دارد، یک مَکری دارد، اینجا شکست خورد معلوم نیست که دست بردارد، میرود سراغ جا‌های دیگر، میرود سراغ اقشار. هدف دشمن آن چیزی بود که برایش حاصل نشد.

مهم‌ترین مشکلِ کشور امروز مشکل اقتصادی است 

مقام معظم انقلاب فرمودند:مهمترین مشکل ما هم امروز علی العجاله مشکل اقتصادی است. میبینید بنده سالهاست شعار سال را یک نقطه‌ی اقتصادی قرار میدهم و از مسئولین درخواست میکنم که بروند سراغ حل این مشکل و پیگیری این نقطه. دهه‌ی ۹۰ از لحاظ اقتصادی دهه‌ی خوبی نبود برای ما. مشکلاتی برای ما به وجود آمد. اگر چنانچه همان نصیحت‌ها را، همان کار‌هایی را که حالا بناست انجام بدهند ان‌شاءاللّه میدهند، آن روز انجام داده بودند، امروز وضع ما بهتر بود. بالاخره تحریم مؤثر است، برخی از تدبیر‌ها مؤثر است، مدیریت‌ها مؤثر است، همه‌ی این‌ها مؤثر است.

ایشان بیان کردند: من میبینم حالا آنچه که انسان مشاهده میکند، مسئولین در تلاشند واقعاً، جدّاً دارند تلاش میکنند، دارند کار میکنند، کارهایشان هم در موارد بسیاری مؤثر است. در همین وضع اقتصادی هم مؤثر است. اما خب مشکل اقتصادی هست. امروز البته دنیا هم کشور‌های مختلف دنیا هم مشکل اقتصادی را دارند. ما هم داریم. باید تلاش کنیم ان‌شاءاللّه این مشکل را برطرف کنیم.

قدرت‌های دنیا هروقت به فکر گزینه‌های روی میز و نظامی بیفتند، به یاد دفاع مقدس خواهند افتاد

ایشان فرمودند: طبیعت یک ملت با ایمان همین است: بله برایش حادثه پیش می‌آید، امّا از حادثه که ممکن است تهدید باشد برای خودش فرصت درست میکند. از صدر اسلام تا الان هم همین‌جور بوده است. قدرت‌های دنیا هر وقت به فکر این بیفتند که به قول خودشان روی میز همه چیز دارند و برگ‌های جدیدی روی میز هست و یکی از برگ‌ها برگ‌های نظامی است و... هر وقت به فکر این بیفتند، به یاد هشت سال جنگ تحمیلی خواهند افتاد.

رهبر انقلاب در ادامه گفتند: می‌دانند ملت ایران شکست نمیخورد. بار‌ها ملت ایران به مخالفین خودش، به آمریکا و به دیگران گفته است که شما آمدنتان با خودتان است، اما رفتن‌تان دیگر با خودتان نیست؛ ممکن است بیایید جلو، امّا پای‌بند خواهید شد و پدرتان در می‌آید.ملت ایران از تهدید جنگ تحمیلی این استفاده را کرد و استفاده‌شان این بود که انگیزه‌شان بیشتر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
خدایا شکرت به خاطر وجود بابرکت رهبر عزیزمان انشاءالله که تا ظهور مهدی موعود در صحت و سلامت باشد به کوری چشم تمام دشمنان ملت ایران و جهان عالم گیر شیعه انشاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
امروز دشمن حقیقی ما یک منافقین داخل و خارج و دوم اسراییل هستدیادمه از دهان کثیف و قول نجس او خواندم در جایی که گفت ایران زیادی بزرگه .
اینان یک مشت سرمایه دار کثیف راکفلر ها دارند به پشتوانه خود
و اینه که دایم گ ..‌ میخورند..
و کاش حکومتهای اسلامی بلد بودند چی کار کنند ولی متاسفانه بلد نیستن!؟..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
دغدغه بعضیا قدرت طلبیه نه تشیع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
اینقدر که قدرت طلبا به اسلام ضربه زدن کفار نزدن
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۰۸:۰۵ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
من یه جوونم ولی مذهبی نیستم ولی سید علی رو خیلی دوست دارم خیلی مرد دوست داشتنی و و بازم دوست داشتنی هستن
درسته مشکل اقتصادی بیکاری هستش ولی سید علی وجودشون و حضورشون و کلامشون آرامش میده به من کاری به بقیه مردم ندارم کی چی میگه ولی من تمام وجودم فدای سید علی رهبرم امر کنن تمام قد سرمو فدا میکنم
Denmark
سپاس از خداوند یگانه
۱۴:۰۷ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
در طول همه سالهای عمرم بدون تعصب و هیجان درونی و بیرونی ایشان را دنبال کردم ، در تاریخ بررسی های زیادی انجام دادم ، تحقیق کردم ، دوره های متفاوت گذشته ایران را بررسی کردم ، اما امروز به یک حقیقت رسیدم ، که ایشان باسواد ترین و با اراده ترین و با بصیر ترین و با تقوا ترین رهبر و هدایت کننده در زمان هست.
ای کاش خیلی ها به این درک می‌رسیدند.
نکته دیگر یادم هست تقریبا ده سال پیش ایشان همین جریان رو به رشد شکاف بین مردم و مذهب ها را گفته بودند و اینکه حتی برنامه ریزی دشمن برای اختلاف بین قومیت ها و تجزیه ایران را هم گفتند.
امیدوارم که خداوند به ایشان سلامتی دهد و عده ای هم که هم مسیر و هم صدا بادشمن شدند بدانند که اشتباه میکنند و با راه درست و عمل درست و فکر درست و منش درست ایران عزیز را به سربلندی و افتخار برسانند.
-
h .n
۱۲:۱۰ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
سلام آقاومقتدای من،ای وجودت همه جانان،ای همه سخنان ات مایه ی آرامش روح وجان،ماها خیلی مونده تا بشناسیمت،بشار اسد بود ازسوریه که با اطمینان ویقین به سخنان گرانقدر وتدابیرت بها دادوگفت اقا گفته تو میمانی وهمه خواهند رفت وانطور شد که اقا فرموده بودند،فرمودی جهادتبیین فوری وواجب است ولی ما گوش شنوا نداشتیم وعمل نکردیم، حتی در خانواده خود از گذشته ودوران نکبت بار رژیم طاغوت نگفتیم از ظلم وستمی که صدام وحامیان او درهشت سال دفاع مقدس بر سرما اوردندبرای فرزندانمان سخن نگفتیم.بله اقاجان مقصرماییم.
بله انها اگر از وقایع گذشته ما باخبر بودند الان بزرگترین نعمت را نعمت امنیت میدونستن نه اینکه از وضعیت اقتصادی گله میکردن.
ان هم درحالی که ما خودمون رو به اب واتیش زدیم ونگذاشتیم اب تو دلشون تکون بخوره ولی از تبیین وبیدار کردنشون غافل موندیم.
وخواهشم این است که همه توخانواده خود با کوچکترها صحبت کنیم وحتما اگاهشون کنیم.یاعلی

خدایا رهبرم راطول عمر بده
خدایا ماراشرمنده مقتدایمان قرار مده
اللهم عجل لولیک الفرج
United States of America
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
به عشق سید علی زنده هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
جان ناقابل فدای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
الان گرونی هست ولی اینطوری نیست که قبل از انقلاب اوضاع بهتربوده اگه از پدر بزرگها و مادر بزرگها بپرسیدمیفهمید این همه تنوع کالا و مواد غذایی در دسترس عموم نبوده و وسایل زیادی هم برا زندگی نیاز نداشتند برای همین اگر چیزی گران می شده به چشم نمیومده چون مهم نبوده ودرامدکمشون برای زندگی محدودشون کفایت میکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
واقعا تو دیگه چقدر نادانی امکانات 50سال پیش را باالان مقایسه میکنی؟ عصر تکنولوژی هست نمیشود گفت درزمان گذشته پیکان سوار میشدیم الان سانتافه و.... ویا چیزهای دیگه لطفا درزمان گذشته سیرنکن بیا عصرجدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
ملتی که گذشته سختش را فراموش کند، به ناچار باید تاریخ سخت بر او تکرار گردد.
Iran (Islamic Republic of)
انقلابی
۱۸:۱۹ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
پشتیبان ولایت فقیه باشید ،تا آسیبی به این مملکت نرسد.
این سفارش خمینی کبیر است.تا پای جان به آن عمل می کنیم.
اگه دشمن تا کنون تا کام مونده ،به خاطر وجود ولی فقیه است.
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۱:۰۸ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
ناشناس 09:24
نادان تو احمق بیشعور سطحی نگر هستی.
انگل ، چطور از گذشته ی نکبت بار ایران فراری هستید ولی شعار میدید که (رضا ش ا ش به روحت ش ا ش) و از خانواده ی جعلی بی اصل و نسب پالانی اهریمن زاده حمایت می کنید.
عصر تکنولوژی می فهمی چیه! اما دانشمندان و توان داخلی تولید علم را مسخره می کنید یا به دشمن می فروشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
ما همه سرباز تویم رهبر فرزانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
دقت کردید نیروهای مسلح که در راسش رهبر عزیز قرار داره توی این ۴۰ سال چقدر پیشرفت کردند از بیشتر جهات با دست خالی تو جهان و منطقه سرآمد هستیم اگه اقتصاد هم از اول دست یه آدم انقلابی خدا ترس بود الان تو اقتصاد هم سرآمد بودیم متاسفانه اقتصاد خوب مدیریت نشد فساد توی مسولین این حوزه رخنه کرد و الان وضع اقتصادی ما این شد مردم الان فقط و فقط دغدغه اقتصادی دارند این جوانهای دهه هشتاد هم دغدغه کار، تشکیل خانواده و.... دارند و متاسفانه اقتصاد حال و روز خوبی نداره این جوان‌ها تقصیری ندارند از وضع اقتصادی موجود خسته اند لطفا با مسولین فاسد که مسبب این وضع کنونی هستند برخورد کنید و اموال باد آورده و ناشی از فساد آنها را به مردم برگردانید این حجاب و چیزهای دیگه الان بهانه است آدم عصبانی دنبال بهانه می گردد والا اکثر جوانهای ما باحیا ، متدین و عفیف هستند لطفا بهانه درست نکنید اقتصاد را خوب کنید اقتصاد که خوب باشد مردم امیدوار می شوند نتیجه تلاش خود را می بینند و پایبند به نظام و انقلاب می مانند و داخل جریانات سو استفاده گر و مخل نظم و آسایش عمومی نمی روند خودشان این گروه اقلیت که می خواهند از وضع موجود ماهی بگیرند را ادب می کنند لطفا اقتصاد را خوب کنید ما کلی نفت ، گاز ، منابع طبیعی ، معادن و نخبه و جوان داریم چرا باید از نظر اقتصادی ضعیف باشیم درست است که تحریم هستیم ولی اگر مدیریت و مدیر سالم باشد اقتصاد درست می شود مثل نیروهای مسلح که حضرت آقا با مدیریت سالم در اوج تحریم به اوج شکوفایی رسانیدند
Iran (Islamic Republic of)
فدایی ولایت عاشق شهادت
۰۸:۲۲ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
جانم فدای رهبر عزیزتر ازجانم
لبیک یا خامنه ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
دولت چرا این ارازل اوباش رو جمع نمی کنه به اوضاع مملکت سروسامان بده .مسولین چرا کاری نمی کنند جامعه آرامش لازم داره امنیت می خواه .سیاسی .اجتماعی .اقتصادی .ازهمه مهمتر امنیت غذایی مردم گرسنه اند دارند دین وایمانشونو از دست میدن .دست دست نکنید مردم منتظر اقدام عاجل دولت.
Canada
ناشناس
۰۸:۰۷ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
فارغ از همه مسائل به ایرانی بودنم افتخار میکنم. محال است ایران که ویران شود، کنام پلنگان و شیران شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
واقعا یه فکری برای مملکت کنید این چه وضعی هست ؟داد مردم در اومده چرا سکوت کردید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
معصومین برای شکستن دشمنان بمراتب از جمهوری اسلامی قویتر بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
سلام yjcیک خواهش میشه بجای گنجاندن علامت لایک یا عدم لایک از کلمات موافق یا مخالف استفاده بشه که واضح باشه.خیلی ها دچار اشتباه میشن.رنگ سبز و قرمز هم زیاد خیلی ها توجه ندارند.لطفا اگر اینکارو بکنید سپاسگذار .چون خیلی ها منجمله خودم به کرار دچار اشتباه شدم.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۶:۴۷ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
خوب ظرفیت همه یکی نیست
فشار اقتصادی روی حقوق بگیر نجومی بگیر ظرفیت بالایی میاورد

اما فشار اقتصادی روی فرزندان که والدین درآمد پایین دارند ظرفیت کمتری دارند کاکا
حرف حساب
شاید ما هم جای مسؤلان سوپر انقلابی بودیم با حقوق بالا ،خانه سازمانی ،ماشین و راننده ظرفیت مان بالا بود در برابر ظلم دشمنان آمریکا واسزاییل ، ها کاکا ی سوپر انقلابی ،ها بابای سوپر انقلابی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۹ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
مدارس را دریابید. دانش آموزان و معلمین اغتشاشگر مدارس را دچار رعب و وحشت می کنند و کلاس درس را تعطیل می کنند و هرکس با آن ها همکاری نکند، با تهدید و توهین ساکت می کنند. ما به مدرسه می رویم که درس بخوانیم نه این که در حیاط و راهرو از ترس بلرزیم و جرات حرف زدن در مقابل خرابکارها را نداشته باشیم.
نمونه سازمان یافته اش هم هنرستان پروین اعتصامی منطقه 17شهرتهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
مدرسه در تسخیر اغتشاشگران. جرات نداری خلاف نظرشان عمل کنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
خشن و هتاک. کی جرات داره تو روشون حرف بزنه. مثل سگ پاچه ات رو می گیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
از بین کادر مدرسه هم یارگیری کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
دوماه تمام نه درسی و نه تربیتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
کاریشون هم نداشته باشی، میان سراغت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
وقتی به عکس شهید سلیمانی اهانت کردن،آوردیم توی سایت چسباندیم تا نتونن بیشتر از این جولان بدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
وقتی به معلمشان فحش بدهند، تکلیف ما بچه ها که....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
معلمی که در فضای مجازی دعوت به اغتشاش می کرد نیم ساعت حرف زد. ظاهرا داشت آرام می کرد، ولی داشت با کلمات تعیین شده ای آتش را روشن می کرد.
ما زیر دوربین های مداربسته مدرسه بودیم و معلوم بود که دارد فیلم می گیرد. اما یک دفعه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۲ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
به غیراز مسئله حجاب مابقی مطالبات مردم بحقه البته بدون خرابکاری وکشت وکشتار
متاسفانه نظام تواین چندسال مطالبات مردم روکاااااملا نادیوه گرفته واوناهم کااااملا ناامیدشدن که حالا به اینجاکشیده
بحث آزادی درحجاب چیزیه که دودش درچشم خودخانوادها میره شک وخیانت زیادمیشه که خودش یک معزلههرچندکه انچنانم سفت وسخت نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۱ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
بسم الله الرحمن الرحیم ، الرحمن الرحیم ، خداوند بخشنده ی مهربان ، مهربان ، مهربان ♡ سلام و عرض ادب خدمت خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان ♡ از اونجایی که میدونم بین شما دوستان خبرنگاران از جنس ضد انقلاب و مغرض وجود دارند این پیام رو که نوشتم زیر چند تا خبر در ساعات مختلف الصاق و ارسال میکنم تا شاید شده یه خبرنگار مومن و انقلابی و دغدغه مند و منصف این پیام رو ببینه و تلاشی انجام بده ♡ بنده الآن یه کلیپ دیدم یه مامور امنیتی تا سه میشماره بعد میگه حالا ! بعد سه تا جوان با هم میگن ... خوردیم ! دو سه بار میگن ! اونم میگه نوش جونتون !
به خدا فکر نمیکنم کسی در دلدادگی نسبت به اسلام و انقلاب به اندازه ی من باشه ! یعنی من در عشق به اسلام و انقلاب اسلامی جزء کسایی هستم که حاضرم سَرم رو فدا کنم من مماشات با اغتشاشگران رو نمیخوام من خواهان مجازات اونها هستم منتهی با قانون ، نه خودسرانه ؛ اتّفاقا همین امروز آقا فرمودن قوه قضائیه باید افراد رو محاکمه کنه نه اینکه کسی خودش بخواد کسی رو مجازات کنه ؛ فرمودن بین کسیکه گول خورده با کسیکه پول گرفته فرق هست ... کسیکه گول خورده رو باید هدایت کرد ... به خدا ترس تمام وجودم رو برداشته ؛ من از ظلم میترسم ؛ ظلم خیلی ترسناکه ؛ این نظام مقدس که مقدمه ی ظهور امام غریبمونه بخاطر ظلم افراد از سطوح مختلف ضربه بخوره نظامی که چقدر خون پای نهال وجودش ریخته شده ؛ اینقدر گریه کردم که حد نداره اون جوانها غرور دارن نگاهشون کردم به خدا اینقدر دلم شکست اینقدر گریه کردم گریه کردم و دارم با گریه مینویسم .
به خدا من دیدم که رفتار خوب موقع بازداشت روی خیلیهاشون تاثیر میذاره گفت و گو و کمک میکنه شنیدن حرفها و نظراتشون و رفع اشتباهات در نظراتشون خیلی در رسیدن به حق بهشون کمک میکنه ؛ من خیلی استرسی هستم ! مدام پامو تکون میدم و راه میرم ! الآن با دیدن این کلیپ استرسم خیلی بیشتر شد و گریه میکنم میترسم میترسم از ظلم میترسم ! از غرور میترسم ! آیا تا حالا فکر کردیم که چرا بعد از شهادت حاج قاسم اون اتّفاق اون فاجعه ی هواپیمای اوکراینی رخ داد ؟! چون مغرور شدیم چون در مقابل مخالفان و دشمنانمون که دشمنان حق بودند مغرور شدیم نباید مغرور باشیم و از بالا به پایین به دیگران که عقاید مخالف ما رو دارند نگاه کنیم بلکه باید مهربانانه حق رو به قلب اونها هم برسونیم ؛ خدا هم غرور ما رو در هم شکست و ذلیل شدیم ! با اشتباه یه نفر همه ی ما ذلیل شدیم ...
یه چیز دیگری هم هست که متو میترسونه ! الآن وقتی جاهای مختلف میبینم به مهسا امینی بد و بیراه میگن و میگن همه خونهای ریخته شده گردن اونه ، باز من میترسم ! شاید گردن پدرش باشه بخاطر دروغ هایی که گفت و گردن هر کسی در نشر اون دروغها کوچکترین قدمی برداشت ولی هرگز گردن اون دختر نیست ... حالا منظورم از این پیام چیه ؟! شما خبرنگار و صاحب آبرو و جایگاه هستید و میتونید به هر ترتیبی سخت یا آسون با مقامی مسئولی صحبت کنید ؛ چی بگید ؟! یک- برای مدیریت بحران باید مجازات افراد رو به قانون در دادگاه بسپارن و کسیو خودشون مجازات نکنن مثلا من از دیدن التماس توماج صالحی ناراحت نشدم بلکه لذت بردم ولی اون جوانها همین مردم شهر و اطرافیان خودمون آدمهای معمولی گول خورده هستن به خدا شکستن غرورشون ظلمه التماس میکنم التماس میکنم اینو به گوش مسئولان امنیتی برسونید ؛ دو - با تمام وجود برای مهسا امینی طلب رحمت و مغفرت کنیم و حتی ذرّه ای در دلمون اونو مقصر ندونیم ؛ اون فقط مُرده ؛ بعضیا میشه بگین چه کار دیگه ای کرد که باعث اغتشاش شد ؟! پدرش دروغ گفت چه ربطی به اون دختر داره ؛ حتی در فکر و خیالمون هم نباید به کسی ظلم کنیم چه برسه به زبون بیاریم ... حتی در خیالمون هم ظلم کنیم این ظلم دامن عزیزان بی گناه خودمونو میگیره ؛ مثلا الآن مادر کیان داره این حرفها رو میزنه ، تقصیر کیان چیه ؟! پس اگه دنبال مقصر هستیم منطق داشته باشیم اگه بنا به بی حجابی بود حجاب مهسا امینی خیلی باز نبود ؛ مثل همونایی بود که با افتخار موقع انتخابات و راهپیمایی نشون میدیم که از هر تفکری انقلابی داریم اونم فرزند ما بود . در خیالمون ظلم نکنیم که در واقعیت دامن عزیزان بی گناه خودمونو میگیره ،،،
نه به غرور
نه به مجازات خود سرانه
نه به شکستن غرورِ جوانیِ افراد فریب خورده
نه به نفرین بی گناه
این چند قلم رعایت بشه از بحران بیرون خواهیم اومد ان شاء الله به امید خدای بخشنده و مهربان ♡
دوست ندارم پیامم منتشر بشه فقط خواهشم رو به گوش مسئولین برسونید
یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
ازکسی که نه تنهاقانون خدا بلکه
ارزش یک ملت که برایش خون جوانان پاک ریخته شده را باوجود تذکرزیر پا می گذارد عصبانیند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
عزیز دلی که نظرم رو منتشر کردید ، خواهش میکنم اینو به گوش مسئولین و خادمان امنیتمون برسونید اینجا درج شد ولی کسی که باید ببینه نمیبینه
خواهش میکنم ؛
اینهمه جوان مومن و برومند و برازنده ی بسیجی که دارن شهید میشن یکی از دلایلش حسّ انتقامی هست که بعضی از مثلاً دوستان در اون قاتلان به وجود آوردن ! دشمنیِ آمریکایی ها و غربی ها و حمایتهاشون از اونها یه طرف ، دشمنیِ بعضی دوستان یه طرف ! اون بعضیا کی هستن ؟ یه عدّه بسیجی نما که واسه کم شدن سربازی و امتیازات وارد بسیج میشن و ذره ای ادب و اخلاق ندارن و جوانان گول خورده رو به جای تبیین ، تحقیر میکنن و اون تحقیر حسّ انتقام رو در وجود اونها ایجاد میکنه . تا کی جوانهای مومن بسیجی ما بخاطر بی سوادی و بی ادبی و هیجانی بودن یه عدّه نفوذی یا دوستِ احمق پر پر بشن ؟ من دستم به جایی بند نیست ولی شما میتونید ♡
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
اگه کاری نکردی چرا می ترسی؟؟ ما اغتشاش نکردیم نمی ترسیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
۱۲ و ۲۶ دقیقه
هنوز اینقدر قدرت تجزیه و تحلیل و تفکر نداری که بفهمی من انقلابی هستم و دارم از امثال تو که به انقلاب آسیب میزنه گله میکنم من اغتشاش نکردم که بترسم اینقدر نمیفهمی از پیامم که موضع گیری من چیه ! من میگم به حرف آقا عمل کنید بعد تو میگی تو اغتشاش کردی میترسی ! خودتون بدون دادگاه افراد رو محاکمه میکنید و به جای تبیین ، تحقیر میکنید و افراد رو از انقلاب دورتر میکنید ؛ اگر به آخرت اعتقاد داشتید جوان مردم هر چقدر گناه کار وادار به ... خوردن نمیکردید ... باید پاسخگو باشید هم به اونا هم به ماهایی که بخاطر شماها فحش میخوریم هم اون بسیجی های پاک و برومند که بخاطر شما بی ادب ها و بی منطق ها گلوله میخورن و شهید میشن ... خون روح الله عجمیان ها گردن امثال شماست ...
Yjc جان ! گفتم نظرمو منتشر نکن چون اینجا گفتن فایده نداره باید به مسئولین بگی تا این غلط رو اصلاح کنن ... حالا این جوابمو منتشر کنی ممنون میشم ؛ مودبانه نوشتم منتشر کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
بابا دمت گرم. الان که رسیدم به این پیام و خوندمش حسابی حال کردم و احساس خوشی بهم دست داد. آفرین بر خودت و درود بر پدر و مادری که همچین فرزندی دارن. از اینکه با فهم و شعور و مودبانه نظرت رو و نقد پر از حسن و خوبت رو گفتی خیلی لذت بردم. امیدوارم موفق باشی.
Iran (Islamic Republic of)
عبد
۰۲:۵۰ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
خدایابه این رهبرفرزانه که حکیمانه این انقلاب راتاکنون هدایت نموده سلامتی وصحت عنایت بفرماوبه مالیاقت سربازی وجان فداکردن در راهش وشهادت که بزرگترین هدیه اللهی است مرحمت بفرما.آمین یارب العالمین بروجرد
United States of America
ناشناس
۰۲:۴۵ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
حیدر حیدر …
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۹ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
بسم الله الرحمن الرحیم ، الرحمن الرحیم ، خداوند بخشنده ی مهربان ، مهربان ، مهربان ♡ سلام و عرض ادب خدمت خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان ♡ از اونجایی که میدونم بین شما دوستان خبرنگاران از جنس ضد انقلاب و مغرض وجود دارند این پیام رو که نوشتم زیر چند تا خبر در ساعات مختلف الصاق و ارسال میکنم تا شاید شده یه خبرنگار مومن و انقلابی و دغدغه مند و منصف این پیام رو ببینه و تلاشی انجام بده ♡ بنده الآن یه کلیپ دیدم یه مامور امنیتی تا سه میشماره بعد میگه حالا ! بعد سه تا جوان با هم میگن ... خوردیم ! دو سه بار میگن ! اونم میگه نوش جونتون !
به خدا فکر نمیکنم کسی در دلدادگی نسبت به اسلام و انقلاب به اندازه ی من باشه ! یعنی من در عشق به اسلام و انقلاب اسلامی جزء کسایی هستم که حاضرم سَرم رو فدا کنم من مماشات با اغتشاشگران رو نمیخوام من خواهان مجازات اونها هستم منتهی با قانون ، نه خودسرانه ؛ اتّفاقا همین امروز آقا فرمودن قوه قضائیه باید افراد رو محاکمه کنه نه اینکه کسی خودش بخواد کسی رو مجازات کنه ؛ فرمودن بین کسیکه گول خورده با کسیکه پول گرفته فرق هست ... کسیکه گول خورده رو باید هدایت کرد ... به خدا ترس تمام وجودم رو برداشته ؛ من از ظلم میترسم ؛ ظلم خیلی ترسناکه ؛ این نظام مقدس که مقدمه ی ظهور امام غریبمونه بخاطر ظلم افراد از سطوح مختلف ضربه بخوره نظامی که چقدر خون پای نهال وجودش ریخته شده ؛ اینقدر گریه کردم که حد نداره اون جوانها غرور دارن نگاهشون کردم به خدا اینقدر دلم شکست اینقدر گریه کردم گریه کردم و دارم با گریه مینویسم .
به خدا من دیدم که رفتار خوب موقع بازداشت روی خیلیهاشون تاثیر میذاره گفت و گو و کمک میکنه شنیدن حرفها و نظراتشون و رفع اشتباهات در نظراتشون خیلی در رسیدن به حق بهشون کمک میکنه ؛ من خیلی استرسی هستم ! مدام پامو تکون میدم و راه میرم ! الآن با دیدن این کلیپ استرسم خیلی بیشتر شد و گریه میکنم میترسم میترسم از ظلم میترسم ! از غرور میترسم ! آیا تا حالا فکر کردیم که چرا بعد از شهادت حاج قاسم اون اتّفاق اون فاجعه ی هواپیمای اوکراینی رخ داد ؟! چون مغرور شدیم چون در مقابل مخالفان و دشمنانمون که دشمنان حق بودند مغرور شدیم نباید مغرور باشیم و از بالا به پایین به دیگران که عقاید مخالف ما رو دارند نگاه کنیم بلکه باید مهربانانه حق رو به قلب اونها هم برسونیم ؛ خدا هم غرور ما رو در هم شکست و ذلیل شدیم ! با اشتباه یه نفر همه ی ما ذلیل شدیم ...
یه چیز دیگری هم هست که متو میترسونه ! الآن وقتی جاهای مختلف میبینم به مهسا امینی بد و بیراه میگن و میگن همه خونهای ریخته شده گردن اونه ، باز من میترسم ! شاید گردن پدرش باشه بخاطر دروغ هایی که گفت و گردن هر کسی در نشر اون دروغها کوچکترین قدمی برداشت ولی هرگز گردن اون دختر نیست ... حالا منظورم از این پیام چیه ؟! شما خبرنگار و صاحب آبرو و جایگاه هستید و میتونید به هر ترتیبی سخت یا آسون با مقامی مسئولی صحبت کنید ؛ چی بگید ؟! یک- برای مدیریت بحران باید مجازات افراد رو به قانون در دادگاه بسپارن و کسیو خودشون مجازات نکنن مثلا من از دیدن التماس توماج صالحی ناراحت نشدم بلکه لذت بردم ولی اون جوانها همین مردم شهر و اطرافیان خودمون آدمهای معمولی گول خورده هستن به خدا شکستن غرورشون ظلمه التماس میکنم التماس میکنم اینو به گوش مسئولان امنیتی برسونید ؛ دو - با تمام وجود برای مهسا امینی طلب رحمت و مغفرت کنیم و حتی ذرّه ای در دلمون اونو مقصر ندونیم ؛ اون فقط مُرده ؛ بعضیا میشه بگین چه کار دیگه ای کرد که باعث اغتشاش شد ؟! پدرش دروغ گفت چه ربطی به اون دختر داره ؛ حتی در فکر و خیالمون هم نباید به کسی ظلم کنیم چه برسه به زبون بیاریم ... حتی در خیالمون هم ظلم کنیم این ظلم دامن عزیزان بی گناه خودمونو میگیره ؛ مثلا الآن مادر کیان داره این حرفها رو میزنه ، تقصیر کیان چیه ؟! پس اگه دنبال مقصر هستیم منطق داشته باشیم اگه بنا به بی حجابی بود حجاب مهسا امینی خیلی باز نبود ؛ مثل همونایی بود که با افتخار موقع انتخابات و راهپیمایی نشون میدیم که از هر تفکری انقلابی داریم اونم فرزند ما بود . در خیالمون ظلم نکنیم که در واقعیت دامن عزیزان بی گناه خودمونو میگیره ،،،
نه به غرور
نه به مجازات خود سرانه
نه به شکستن غرورِ جوانیِ افراد فریب خورده
نه به نفرین بی گناه
این چند قلم رعایت بشه از بحران بیرون خواهیم اومد ان شاء الله به امید خدای بخشنده و مهربان ♡
منتشر نکنید ! فقط خواهشم رو به گوش مسئولین برسونید
یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
ماهان
۰۲:۲۱ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
آیا در اون شش اقدام احیانا انتقال آب از استانهای دیگه هم هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۹ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
لطفا درمورد شش اقدام صورت گرفته در زمینه آب شفاف سازی کنید ... احیانا انتقال آب جزوی از اینهاست؟! اگه هست لطفا ادمین عزیز شما که تهرانی هستی احتمالا شهروند درجه یکی هستی که صدات میرسه به اون بالاها لطفا بهشون بگید انتقال آب تجزیه استانهای جنوب غربی رو منجر میشه ... خوزستان همینجوری هم مورد جفا هست نفت ملی هست ولی آب نه ... آب ملک خصوصی افراد حوزه آبخیزش هست . تمام اعتراضات دهه اخیر خوزستان تهش برمیگرده به نارضایتی انتقال اب خوزستان . لاریجانی برد به قم . احمدی نژاد اصفهان. و... پخش نکن ولی لطفا ادمین جان یکاری کن این سوال برسه دست مسعولش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۳ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
لطفا در مورد اقدامات که داره صورت میگیره برا آب اصفهان شفاف سازی کنید ببینیم انتقال آب از از حوزه آبخیز کارون و دز اینهاست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۶ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
اختشاشگران سلاخ که با پول سعودی و تحریک و دعوت سلبریتی های وطن فروش روی داعش رو سفید کردن ،جوانان وطن هنوز نمرده اند که ایران جولانگاه شما شغالان شود
هم وطنان من هم معترضم من هم وضع مالی خوبی ندارم
اما عزیزان بدون ایران وضع مالی خوب ،خونه خوب،ماشین خوب به چه درد من میخوره!!!؟
هم وطنان اتحاد اتحاد اتحاد
زنده باد ایران و ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
انقلابی
۱۸:۲۴ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۱:۵۰ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
آقا سید علی نوکرتم،من گناه زیاد کردم و دارم یواش یواش خودم رو اصلاح میکنم هر وقت هر جا عکستون رو میبینم حالم خیلی خوب میشه به اسمتون قسم حاضرم جونم رو براتون بدم، لبیک یا سید علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۸ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
مهسا امینی اسم رمز سناریویی بود که قرار بود به آشوب ختم شود و هیچ ربطی به گشت ارشاد نداشت خواهشا بینش سیاسی و مطالبعتان رو افزایش بدید
Iran (Islamic Republic of)
انقلابی
۱۸:۲۸ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
گشت ارشاد ،نبودش از بودنش بهتره.مگه میشه گوشه گوشه کشور گشت ارشاد گذاشت.
خودشون وخانواده شون در آینده ای نزدیک پشیمون میشن از بی حجابی.البته به جز یه عده ای.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
همگی بدانید که نقشه عربستان شبکه العالم روزنامه لبنانی الاخبار با انتشار اسنادی از نقشه مخفیانه‌ سعودی و امارات برای تضعیف ایران و کشیدن جنگ به داخل کشور پرده برداشت، براساس این اسناد اتاق فکر سعودی-اماراتی 5 سال قبل پس از اعدام شیخ باقرالنمر تشکیل شده و یکی از برنامه‌های آن تاسیس شبکه تلوزیونی فارسی زبان برای تحریک جوانان بوده است.
العالم ـ عربستان

زمانی که محمد بن سلمان در پاسخ به سوال «داود الشریان» درباره ایران گفت: «ما منتظر نمی‌مانیم که عربستان میدان جنگ شود، بلکه تلاش می‌کنیم نبرد را به درون ایران بکشانیم» مسئله‌ای را مطرح کرد که در سیاست خارجی عربستان معمول نبود.

در آن زمان، بسیاری در تفسیر گفته‌های بن‌سلمان استدلال می‌کردند که ریاض طبق عادت در صدد به کارگیری و اعزام گروه‌های تروریستی مشابه داعش به ایران و انجام عملیات‌‌های خرابکرانه است، موضوعی که مدت‌ها توسط جریان‌های تجزیه‌طلب و تکفیری سیستان و بلوچستان، در قلب ایران انجام می‌شد.

اما در اسنادی که الاخبار به دست آورده، مشخص شد که منظور بن سلمان، هدف قرار دادن داخل ایران، با طرح نفوذ بر جوانان ایرانی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
لبیک یاسید علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
سایبری هاریختن لطفاازمردم واقعی هم بذاراینقدپاچه خواری نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
میدنین مشکل از کجاست .از اینکه فکر کردیم اگه ظاهر مسئولین مثل رزمنده ها و شهدا باشه مرا مشون هم مثل اوناس .ریش بلند رزمنده ها وشهدا نه برای مقام بود که سختی جنگ و زندگی در سرایط جنگی بود .شهدا اگه مقامی دارن این رو نه از رانت و نه با سهمیه بدست اوردن.برای بدست اوردنش جنگیدن.اگه مدیریت در کشور باشه حتی از دشمنم برای پیشرفت کشور میتونی استفاده کنی .همینطور که امریکا از جونای دشمن خودش یعنی ایران بدون مشکل استفاده میکنه .وموشک میفرسته به مریخ.حالا ما تو کشور خودمون نمیتونیم از جونای دوست خودمون با مرام های مختلف استفاده کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۰۰:۴۸ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
این چه وضع پوشش دخترا و خانما هستش دخترای دبیرستانی مدرسه میرن میان انگار میرن عروسی کم مونده تو کوچه خیابون برقصن هی شعار آزادی و مرگ بر میر سر میدن و جمعیت پسرای بی غیرت دسته دسته پشتشون باهاشونه اگه بخاد وضع اینجوری پیش بر بی بندوباری ازینم بدتر میشه شنا رو به هرکی که میپرستید تو این دوماه کم جوون شهید نشدن طرف یه دونه بچشو کشتن یکم خجالت بکشید
اینهمه جوون شهید شدن به خاطر شماها اونوقت با این حرکتادشمن شاد
میکنید
اگه نمیخاید جمعش کنید تکلیفمونو بدونیم ما مردای باغیرت جوونای باغیرت لوطیا باتعصبا خودمون بیایم تو میدون
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۰:۴۵ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
رهبر معظم انقلاب فدایت شوم. اذن بفرمایید بسیج جواب اغتشاشات را بدهد. نیازی به نیروهای انتظامی و امنیتی نیست. البته که بسیج همچون گذشته تحت امر عمل خواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
زنده باد حضرت آقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
تمامی این مشکلات ، چه اقتصادی چه فرهنگی چه برون مرزی ، تمامی این خون های که به ناحق ریخته شد ، از کودک بگیر تا جوان و پیر ، نقطه مقابلش ، فقط و فقط مسئولین ناکارآمد و نالایق هست ، که جای نخبه ها و صاحبان خرد رو گرفته . امیدوارم خدا فقط کمک کنه دیگ از توسل کاری بر نمیاد ، خود خدا باید رحمتشو نازل کنه ، الهی به امید تو ، ببخشید که با نادانی جای تو حکم صادر کردیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
لطفا برای جوانهای مجرد کاری بکنین بخدا نمی تونن ازدواج کنن گرانی ملتو به مرز جنون رسونده سالهای خیلی قبل پدر خانواده. ( یک تنه) کار میکرد هم خانه میخرید هم خرج خانواده را میداد هم دختراشو به خانه بخت میفرستاد هم پسرانشو ولی الان توی یک خانواده ۴ نفره سه نفر کار میکنن خرید خانه که یک حسرته هزینه خانه را به زور میدن وکرایه خانه. پس انداز هم هیچ حالا بعضی بیان بگن بخاطر ساده زیستی قبله. قبول دارم آن خانواده های آن چنینی حسابشون جداست. (خانواده های بریز بپاش کن ) ما ها که ساده زندگی میکنیم هشتمون گرو نهمونه الان خیلی از دختران نجیب وبا غیرت بجای ازدواج دارن کمک خانواده کار میکنن به خدا قسم ماپدر ومادر ها ازشون خجالت میکشیم وهمینطور پسرانمون شمارا بخدا به معیشت خانوادها وگرانی وحشتناک رسیدگی کنین به کرایه خانه ها رسیدگی کنین قیمتها را با حقوق مردم عادی بسنجین تا قیمتها به چند سال قبل برنگرده هیچ فایده ای نداره
United States of America
ناشناس
۰۰:۰۲ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
ما میدونیم دفاع مقدس یعنی چ اونیک فراموش کرده شماهایید ک عراق شده دوس وهمسایه وبرادرتون .... عراقو شماها اباد کردید .... ایقد نگید اغتشاشگر اونا هم ایرانی واز جنس خودتونن ی جوون تا چن سال باید کار کنه تا ی خونه بخره ۱۰۰ سال یا ۲۰۰ سال؟؟؟ جوونا از ایهمه مشکلات عاصی شدن شاه بیرون کردن چون ناراضی بودن شماها بایستی کار میکردین ک مردم ازتون راضی باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
من میخوام بچه دار بشم. ولی توی خونه ای هستم که یک هال و آشپزخانه داره. آن هم بسیار کهنه. آیا با این اوضاع میتونم خانه دار بشم. آیا میتونم ماشین پیکانم رو عوض کنم که هر روز خرجش نکنم و بتونم باهاش صد کیلومتر برم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۹ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
50 سلام هست با چهارتا بچه مستاجر معترض هستم ولی با آشوب و آشوبگر هم مخالفم به خدا قسم با بدبختی پول پیش جور کردم هنوز هم کم دارم ندادم هیچی خدا هم ندارم جز یه موتور۱۲۵ بیماری هم دارم این دولت و مجلس با حرکت های جهادی بدبخت ترمان کردن این یه حقیقته بعد میگن به قشر ضعیف کمک کردید فاصله طبقاتی و کم کردیم خداییش جز گرانی و بدبختی چکار کردن برامون حالا هم دنبال کالابرگ و حذف یارانه نقدی هستن یعنی حذف یارانه نقدی قبلی و حذف ارز ۴۲۰۰ و جیره بندی و هزار گرانی و بدبختی حالا قضاوت با شما
Iran (Islamic Republic of)
نبی
۰۵:۵۲ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
سلام با توکل برخدا.....شما نیت و اقدام برا فرزند آوری و گسترش نسل شیعه کن همه چیز روو ریل می افته و درست می شه البته با چاشنی صبر و اعتقاد قلبی........ان مع العسر یسرا......سلامتی آقا امام زمان (عج)صلوات.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
اینایی که نظر میدن روزی روزی اگه منظورت ی لقمه نون خالیه که به لطف مسوولین بی لیاقت آغشته به خون شده چ ارزشی داره
مملکتی که پر از منابع باشه نباید مردمش گشنه باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
روزی دست خداست منم پیکان داغونم رو با ماشین صفر عوض کردم
روز تولد بچه دومم تو قرعه کشی اسمم ماشین صفر افتاد کلی زیر قرض رفتم ولی خوب از بابت ماشین راحت شدم
یه حقوق کارگری دارم و خانه هم ندارم
خواستی باور کن نخواستی هم خودت میدونی
Germany
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
اقا چرا منطقی جواب نمیدید. مگه بچه های شما دقدقشون فقط زنده موندنه؟ اینا نمیخوان خونه داشته باشن نمیخوان زندگی بسازن؟ هر سال داره همه چی گرون میشه چرا درک نمیکنید اقا مشکل واقعا وجود داره. لااقل منطقی راهکار بدید چرا همه چیز را میندازید گردن خدا؟ چون بی آبیه کار خداست؟ پس این همه سیل رو چرا مدیریت نمیکنن؟ اقا اگر اینطوری بود که همه ی ممکلت های اسلامی باید گلستون بود. خدا شمارو برای امتحان اینجا فرستاده که حساب کتابتون با روز اخرته ازش توقع نداشته باشین پول بذاره جیبتون, کسایی که مدیر کشور هستن وظیفه ی ملی دارن که مشکلاتو حل کنن و اگر نمیتونن بگن و بهونه نیارن و مردم رو به جون هم نندازن. ما خون شهید دادیم که توی کشور فساد باشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
آنگار زمان پهلوی سیر بودیم الان گشنه برو بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
جانم فدای رهبرم...
مرگ بر منافقین مزدور
Germany
ناشناس
۱۸:۰۱ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
مردم انقلاب کردن که بتونن اعتراض کنن. ما به وضع اقتصادی و عدم توانایی مسئولین در مدیریت اب، حمل و نقل، اقتصاد اعتراض داریم. ما به این اعتراض داریم که نمیتونیم خونه بخریم یا ماشین یا تشکیل خانواده بدیم. ادمین محترم لطفا کامنت رو تایید کن. دوستانی هم که جواب دارن بگن از چه طریق اعتراض کنیم و مسئولین کی میخوان راهکار بدن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
بله بر اساس قانون اساسی اعتراض حق شماست ولی گویا سرکوب یک اعتراض ساده وبدون شر هم حق بدیهی نیروی انتظامی است
Germany
ناشناس
۰۸:۴۷ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
ممنون دوست عزیز ولی مشکل اینه هیچ کدوم از افرادی که برای ریاست جمهوری انتخاب شدن تا الان موفق نبودن و درک درستی از اقتصاد و مدیریت کشور نداشتن به همین خاطر وضع کشور همیشه بدتر از قبل شده. بالاخره باید مسئولین متوجه بشن که گزینه های ریاست جمهوری باید از افراد لایق انتخاب میشدن. در مورد اعتراض هم بیا صادق باشیم چنین اجازه ای داده نشده به مردم من خودم سرباز نیرو انتظامی بودم و میدونم. برادران بسیجی و غیره و مومن و انقلابی آیا معیار صلاحیت یک شخص در مدیریت یک کشور اعتقادات اوست یا توانایی و دانش فرد؟ چرا اکثر افرادی که برای پست ریاست جمهوری انتخاب میشوند اعتقادات و دانش دینی ان ها مطرح است؟ ما رهبری ولی فقیه داریم چه نیاز به ریاست جمهور فقیه داریم؟ ایا نمیتوان پست های مهم کشور را به جای معیار اعتقادی به افرادی داد که بهترین در مهارت هستند؟ ببین دوست من سوالی که درگیرش شدیم اینه که چرا گزینه ها بد انتخاب میشن که مردم بخوان از بین بدها انتخاب کنن. مسلمان واقعی رو فقط خدا میتونه تشخیص بده و روز قیامت. امریکا هر چی نخبه از هر کشوریه جذب میکنه و ما اصرار داریم هر کی مسلمانه واقعیه بهترین مدیره. اقا المان در دو جنگ جهانی دو بار ویران شد و برگشت به خاطر انتخاب افراد ماهر. کسی مشکلی با دین نداره مشکل اینه که اجازه ندیم مردم امید داشته باشن که میتونن کشورشونو بسازن و مارو با این افکار فراری میدید از کشور متاسفانه. ادمین من مودبانه و حرف حساب میزنم میخوام با هموطنام که ممکنه نگرش فکریشون متفاوت از من باشه صحبت کنم لطفا تایید کن.
Germany
ناشناس
۰۹:۵۱ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
اون آقایی که با پرچم ایران نظر داده کامنتت ویرایش شد و دو خطش کردی. آقا کارت درست نیست ادمینی خودت کامنت میذاری. و جواب میدی بعد ویرایش میکنی.
Germany
ناشناس
۱۰:۲۲ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
ادمین کارت خیلی زشت بود من گفتم میام گفتگو کنم. گفتگوی سالم و سازنده خودت جواب داده بودی؟ حالا چرا ادیت کردی جوابتو؟ ببین ادمین یه لحظه فکر کن به بقیه مردم من اگر دشمن بودم نمیومدم توی سایت دولتی کامنت بذارم خواستم مثل دو تا هم وطن حرف بزنیم. ولی کارت اصلا قشنگ نبود. من که مهاجرت میکنم میرم ولی به چیزی که گفتم فکر کن ماها دشمن یا ستون پنج دشمن نیستیم ولی این کارا مثل همین که خودت کامنت گذاشتی و بعد ادیتش کردی یکی از هزاران چیزیه که قشنگ نکرده فضای گفتگورو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
8:47مگه اعتقادات با توانایی و دانش منافات داره؟از رییس جمهور چه دانشی را توقع دارید؟مگه بقیه رییس جمهورهای دنیا چه تحصیلاتی داشتند؟اوباما، ترامپ و....؟؟احترام و همسویی مسئول با ارزشهای ملت مهم نیست؟؟توقع داریدنخبه دانشگاهی خودپرست قانون گریز یاغربزده ای که دنبال سلف مختلطه مسئول بشه؟
Iran (Islamic Republic of)
12345678
۱۴:۳۹ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
اون کسی که جواب شما رو داد من بودم نه ادمین 12345678 اسم نظرم بود نه ناشناس . yjc چرا نظر منو ادیت کردی؟اقایی که به شما جواب دادم من حرفم اینه اولن بازم میگم اگه کسی ل به چیزی اعتراض داشته باشه و بیاد مثلا تو خیابون و مسالمت آمیز خواستش رو بگه بدون توهین و سلب امنیت از مردم هیچ کس باهاش کاری نداره اگر هم شما میگی در مواردی بیشتر تحت نظربوده به دلیل اینه خیلی از موارد به خشونت بی دلیل درهمون اوایل کشیده میشه ما دشمن هم زیاد داریم مجبورن حواسشون باشه دشمن از اعتراض مردم سو استفاده نکنه اما نه اینکه برخورد با اعتراض به حق و مسالمت امیز بشه مثالش اعتراض معلما بود صبر داشتن به خواستشون هم رسیدن . اقا الان تو کشور های اروپای مردم چند هزارنفری میان مسالمت امیز خواسته هاشون رو میگن کسی کارشون داره ؟نه . سعودی اینتر نشنال و بی بی سی و تمام دنیا جمع نمیشن از اب گل الودشون ماهی بگیرن اصلا رسانه و دنیا هیچی وقتی اونا این کارو میکنن ما هم میتونیم . تازه فقط برخورد پلیس فرانسه رو ببینین یا دیگر کشور های اروپایی چطور به حون مردمی که فقط خواسته شون رو بیان میکنن بعد با ما مقایسه کنید این بحث اول بحث دوم اینه که خلاصه اش میشه این که ما باید سیستممون طوری که افراد لایق از پایین ترین سطح جامعه بیان پیشرقت کنن برای ریاست جمهوری ثبت نام کنن اما واقعا شدنی باشه نه این که در هر پله مجبور بشن باج به کسی بدن یا به طور کلی بدون تکیه از کف بتونن به ریاست جمهوری و حل درد مرم برسن افرادی با دانش و متعهد نه یعنی نمازش فقط تعدش باشه مثل رجایی متعهد به وقف خدمت به مردم باشه وطن دوست باشه و مسلمان باشه به عقاید و ارزش های بنیادی ما مردم که جامعه مون رو براساسش تشکیل دادیم متعهد باشه روی پیشونی اون فرد هم نوشته نشده این مسلمان واقعی هست یانه یا اینکه کسی حق نداره به کسی تهمتی بزنه یا برچسب بزنه اما ما گه سیستممون درست باشه متر ومعیار درست رو در نظر میگیره و به علاوه بخش مهم وتکمیل کننده دیگر ما مردمیم که باید دقت کنیم به کی رای میدیم ممکنه بعضی موقع ها افرادی با شرایطی که گفته شد هم کاندید بشن اما ما چون کمتر تو تلویریون دیدیمشون یا اینکه سلبریتی ها ازشون خششون نمیاد یا اینکه کدوم کاندید بهتر اون یکی رو ضایع میکنه به برنامه و عملکردش برای سنجش صحت حرفش دقت نمکنیم به این دقت نمیکنیم که طرف از حق زنان سواستفاده نکنه و با دروغ حمایت از اونا رای برای خودش نخره کار به اصلاح طلب یا اصولگرا ندارم این حزب ها یه فوایدی دارن و لی کاش میشد افراد لایق بدون وابستگی به حزب ها بلاخص اصلاح طلب میتونستن ریس بشن ما باید دقت کنیم ، به سخن سیاسیونی خودشون ودوستاشون سال ها امتحانشون رو با مردودی گذروندن توجه نکنیم اینم نکته دیگری بود درضمن اونی که الان تویه خط جوابش مونده حرف منو رد کرده پس من نیستم یه بار دیگه بخونش . شاید به نظرش کشیدن چادر و حمله پلیس با چاقو اعتراض بدون شر واغتشاش نیست تازه باهاشون دراین حالتم برخورد نشد
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۱۷:۴۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
با اینکه هیچ دینی ندارم /اقای خامنه ای من دوستتون دارم به شما به عنوان یه دوست نگاه میکنم. دوست دارم برای سر بلندی ایران هم در اینده یه غول تکنولوژی در ایران تاسیس کنم بهتر از گوگل و مایکروسافت تا از درامد نفتی کشورو بینیاز کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
افسوس که مسولین این مملکت اکثرشون گوش به حرف حضرت آقا ندادند، الان دشمنان داخلی و خارجی و احمقای فریب‌خورده بچه سوسول مستقیم رهبری رو نشانه گرفتن، گندکاری مسولین رو از چشم حضرت آقا میبینند، متاسفانه هیچ دولتی به فرامین حضرت آقا گوش نکرد، تاکید میکنم ،هیچ دواتی، وقتی میبینم ی مشت بچه سوسول خوشی زده زیر دلشون و علیه مقام معظم رهبری فحش های رکیک میدن دلم میشکنه،یادش به خیر ،متولد دهه ۵۰هستم به خداوند متعال قسم ،با داشتن نزدیک ۵۰سال سن ،هنوز احترام بزرگترم رو دارم،هنوز جلوی پدر و مادرم پام رو دراز نمیکنم، متاسفانه میبینم اکثر دهه ۷۰و ۸۰به شدت پرخاشگر و بی ادب شدن، من خودم دوتا بچه دارم ،با خودم فکر میکنم چه شد که ما به اینجا رسیدیم ؟منزل من نزدیک زندان ... هست، چند روزه میبینم خیل عظیم خانواده ها که جلوی زندان تجمع کردن تا خبری از فرزندانشان که توی این چند روزه بازداشت شدند بگیرند، مقصر ما پدر و مادرها و معلمان و مسولان هم هستیم، اینقدر غرق در مشکلات شدید اقتصادی شدیم که وقتی برای فرزندانمان متاسفانه نگذاشتیم، و شد آنچه نباید میشد، وقتی بچه‌ها رو رها کردیم به امان خدا تو فضای بی در پیکر مجازی ،حاصلش شد پرخاشگری و نافرمانی مدنی و اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
ای رهبر آزاده آماده ایم آماده
Iran (Islamic Republic of)
سلمانی
۱۷:۱۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
سلام ای سلاله خدا.ای سلاله پاک محمدی .آقاجان ای امام.بنده جان نثارفرمانی.فرمانده معظم انقلابم.
آقاجان خردادسال۹۷ مبلغ ۶۰میلیون تومان برای خریدقطعی خودروی بی وای دی s6شرکت خودروسازی کارمانیاواریزکردم که مهر۹۷خودروراتحویل دهندامروز۲۸آبان ۱۴۰۱هست خودروکه تحویل ندادندکارمانیاعنوان می کنی هرجادوست داریدبرویدشکایت کنیداین مبلغی که واریزکردم پاداش ۳۳ سال خدمتم بودکه کارمانیاعنوان.می کنی هرکاری دوست داریدبرویدانجام دهیدامثال این شرکت هستندکه برای مردم دردسرایجادمی کنندچرابایددلاربی زبان به بهانه واردکردن خودروبه امثال کارمانیاداده بشی.یاادرکنی .یاحسین
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۷:۰۴ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
با آل علی هرکه درافتاد ورافتاد (جانم فدای سید علی رهبر جهان اسلام) کورشه چشمان دشمنان داخلی و خارجی و که نمیتونن ببینن این مملکت سکاندار جهان اسلامه ... ایشاله بزودی زود پرچم انقلاب به دست صاحب اصلیش امام زمان (عج) برسه ... با نابودی آل سعود و صهیونیست ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
مرد حق و کلام حق.زنده باد رهبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
لبیک یا خامنه ای
اگر مردم،دولت و این سلبریتی ها به حرف رهبری گوش کنند ، کشور امیدوار می شود ، کشور به سمت جلو می رود ، همیشه رهبر از امیدواری می گن
الان وظیفه ما القای امیدواری به جامعه است ، جنگ هشت ساله تحمیلی از سر ملت گذشته این مسائل اخیر جمع خواهد شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
آقاجان رهبرم.جانم فدایتان.آقاجان همیشه در صحنه اید و جلودار میدان .خدا حفظتان کنه.هرچی دشمنان علیه شما یاوگویی کنند .بیشتر مطمئن میشیم شما مسیر حق هستید.چون توپخانه دشمن سمت شماست.پس شما حقید و جانمو فدای شما میکنم
Iran (Islamic Republic of)
رزمنده
۱۶:۰۸ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
باسلام ودرودخدابه رهبزفرزانه وفرمانده انقلاب.آقاجان مردمی که درراهپیمایی پیروزی شگوهمندانقلاب اسلامی وتشیع پیکرحاج قاسم سلیمانی سنگ تمام گذاشتند.یاتشییع شهدای مدافع امنیت درمشهدهمین امروزانجام شداین مردم ازکجاامدندغربی هاترسشان ازاین آدمهاست ناچارآمیان چهارنفررااجیرمی کنند.ولی آقاجان مشگلات اقتصادی گرانی بایدحل بشودیی جوان خونه زمین خودرومیخوادچطورمیتونی بااین گرانی خودروبخری هایمای صدمیلیونی شده یک میلیاردوصدمیلیون تومان آقاجان.جان نثارم
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۱۶:۰۷ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
زیباترین رهبر دنیا
جانم فدای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
سلام ای آقا و سرور ما . ای عزیزتر از جان . ای عبدصالح خدا . ای سلاله پاک محمدی . ای فرزند خلف محمد و علی و فاطمه . ای رهبر فرزانه و عاشورائیه ما . هر چند مطمئنیم دشمنان انقلاب و ایران اسلامی , هیچ غلطی نمیتوانند انجام دهند و شما اینقدر بزرگوارید که علی رغم خصومت اغتشاش گران , هنوز هم اونها را فرزندان ایران و خود میدانید و نمیخواهید خون بیگناه ریخته شود , اما نگرانیم که مبادا این نادانهای فریب خورده و نمک نشناس , با حماقت خود و به نیابت از دشمنان قسم خورده ایران اسلامی , صدمات جبران ناپذیر به ایران اسلامی بزنند , از آن جمله به شهادت رساندن بهترین جوانان و مدافعان وطن . خواهش میکنیم در صورتیکه صلاح میدانید اجازه دهید مدافعان امنیت , به طرز مقتضی مسلح شوند و این سفاکان را سر جایشان بنشانند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
اغتشاشگران جریمه نقدی کنید. که وازارت بهداشت بتواند آمبولانس جدید وپیشرفته خریداری کنه .دل مردم شاد بشه. و برای اغتشاشگران عبرت بشه آمبولانس و وسایل بیت المال خورد نکنن. هرفردی که نیروی انتظامی بازداشتش کرده.باید براش پرونده درست بشه و جریمه نقدی بدهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
بخدا قسم هرکس میخواهد رستگار باشد باید در راه ولایت باقی بماند...شهادت و دین داری افتخاری بزرگ برای ما محسوب میشه پس تا پای جان پای ولایت هستیم
Iran (Islamic Republic of)
12345678
۱۵:۴۴ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
جانم فدای رهبر . مشکلات اقتصادی و فساد باید فوری حل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
از اموال و دارایی علی دایی کریمی گل محمدی که دلسوز ملت مستضعف ایران هستند رونمایی نمایید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
جانم فدای رهبرم
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۵:۳۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
جانم فدای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
انشاله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
ای رهبر آزاده آماده ایم آماده
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۵:۳۲ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
جانم فدای رهبر که اقتدارشون باعث خار چشم دشمنان داخلی وخارجی شده ،،،،مرگ بر منافقین داخلی وخارجی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
بهترین رهبر دنیا جانم فدایت، خدا دشمنانتو نابود کنه انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
ما فدائیان رهبریم، به کوری چشم دشمنان داخلی و خارجی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
تا زنده ایم رزمنده ایم،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
جونم فدات
خدا بهت سلامتی بده که حتی اسمت یه سریا رو سکته داده
بله اقا این اتفاقات لازم بود تا این انقلاب یه الک حسابی بشه
و اون کرم زده ها مشخص بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
جونم فدات اقای من
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۰۸ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
درود بر رهبر عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۵:۰۵ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
رهبر من پور ابیطالب است

لبیک یا خامنه ای
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۰۵:۳۲ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
سلام ،

رویارویی شعارها حق و باطل را مشخص می کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۰۶ آذر ۱۴۰۱
شما اصلا" علی را نمیشناسید - اهل کوفه حداقل علی را می شناختند شما از اهل کوفه هم گمراه ترید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
هر روز که می گذرد، خون ما اقوام ایرانی بیشتر در راه اسلام ناب محمدی(ص) با هم مخلوط می شود. ان شاءالله که خداوند قبول کند و ما را شایسته ولایت امام زمان(عج) قرار دهد
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۴:۳۳ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
رهبر عزیزم چرا در ایذه وجاهای دیگه نیروی مسلح ما اسلحه نداشت کدوم خدا وپیامبر فرمودن مردم رو جلوی چشم شما بکشند اما دفاع نکنید خداوند جتی در خانه خدا فرمود اگر بر شما دشمنان در خانه کعبه یورش بردن انها را بکشید ودفاع کنید چرا مردم رو به کشتن دادید نیروی مسلح که سلاح نداشته باشه از اسمش معلومه مسلح یعنی در مقابل دشمن مسلح باشن واز این مردم مظلوم دفاع کنند کارتون بسیار اشتباه هست یعنی چه نیروی مسلح داشتن خون گریه میکردن یک اسلحه یک کلاشینکف نداشتن بزنند قاتلین رو چرا در مقابل این شهدا مسئولین اجازه دفاع به حقشون رو ندادید بیگناه شهید شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
لطفا دستور بدید این اغتشاش گرها و اراذل رو جمع کنن، ناامنی و مماشات با اراذل و اوباش تا کی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
جانم فدایت آقا جان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
بود ، دیکه نیست
دیگه از اون اصفهانی که شهید میداد و خم به ابرو نمیاورد خبری نیست الان چند دسته و چند پاره هست
روزگاری بود که فقط در محله جلفا و خاقانی زنان با پوشش مانتو و روسری در خیابان تردد میکردن چون جزء اقلیتهای مذهبی بودن و اکثرا زنان چادری بودن اما امروز بدون روسری در خیابان تردد میکنن
مساجد خالی از نمازگزار هست و نسل جدید اون و معماری اصفهان هیچ شباهتی به مردمان دیروز و شهر گنبدهای فیروزه ایی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
میدونید چرا چون مسئولان دزد شدند ومردم هم اعتمادی بهشون ندارند
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۳:۳۵ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
وای جی سی قبول داری مسئولین مملکت اصلا علاقه و نیرویی برای رفع مشکلات مردم و مملکت ندارن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
سلام انشاالله سلامت وپیروز باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
ای جان همه تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
جنگ آینده ، جنگ آب و غذا است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
جانم فدای سید علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند حیدر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
مدت زمان لازم برای خانه دار شدن یک کارمند در تهران ۶۷ سال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
جانم فدای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
جانم فدای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
لبیک یا خامنه‌ای
آخرین اخبار