برخی از قوانین در شرکت عمران مشکلاتی را برای ساخت و ساز در شهر جدید بهارستان اصفهان به وجود آورده است.

شهر جدید بهارستان در نزدیکی شهرستان اصفهان واقع شده است و عده‌ای از شهروندان در حال ساختمان سازی هستند تا این شهر هم مکانی مناسب برای زندگی شهروندان باشد و هم در پیشرفت شهر کمک کنند. اما مدتی است به دلیل برخی از قوانین وضع شده در شرکت عمران مشکلاتی در ساخت و ساز پیدا کرده اند. شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام این مشکل را روایت کرده و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار
در شهر جدید بهارستان اصفهان شرکت عمران طبق قرارداد زمین را به مردم واگذار می‌کند و شهروندان زیادی زمین‌ها را از دیگر شهروندان به صورت وکالت خریداری کرده و در حال ساخت هستند، اما به دلیل پاره‌ای از قوانین در شرکت عمران مانع تولید مسکن می‌شود. مالک برای اینکه بتواند به ساخت خانه ادامه دهد مجبور به گرفتن وام از بانک مسکن است. ما به بانک مسکن درخواست وام داده ایم و بانک مسکن برای ارائه وام درخواست ما را به شرکت عمران ارسال می‌کند، اما شرکت عمران زمانی قرارداد را به نام مالک انتقال می‌دهد تا وام دریافت کند که نمای ساختمان را اجرا کند.
ما برای اینکه ساختمان سازی را تکمیل کنیم به دلیل هزینه‌های بسیار بالا نیازمند دریافت وام هستیم و از سوی دیگر اگر نمای ساختمان ساخته شود یعنی ۷۵ درصد از کار ساخت پیش رفته است و به همین دلیل بانک مسکن هم به جای ۴۰۰ میلیون تومان وام به دلیل تکمیل شدن ساختمان ۱۰۰ میلیون تسهیلات ارائه می‌دهد. این موضوع برای مالکان و سازندگان مشکلاتی را ایجاد کرده است.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار