استاد معارف دانشگاه تهران گفت: رزمندگان شهرستان کازرون بدریون شهدای انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن علم الهدی در مراسم یادواره شهدای سوسنگرد شهرستان کازرون، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا به حیات ابدی رسیدند که در قهقه مستانه‌شان عند ربهم یرزقون هستند.

او گفت: شهدا حیات واقعی خود را پیدا کردند که برای ما قابل درک نیست و برای اینکه ما به خوبی آن را درک کنیم بایستی خود را به حیات معنوی برسانیم تا با شهدا زندگی کنیم.

این استاد دانشگاه تهران با توجه به حوادث اخیر گفت: امروز برای روحیه انقلابی باید به سراغ مساجد برویم و شهدای بزرگوار ما تربیت شدگان مساجد بودند و امروز درجنگ نرم دشمن قرار گرفته ایم و برای مقابله با آن باید مساجد را سنگر قرار دهیم، یک بار دیگر روحیه‌های انقلابی با حضور در مساجد و محافل شهدا را باز خوانی کنیم.

او گفت: یک روز دشمن با توپ، تانک و موشک به سراغ انقلاب می‌آمد و امروز دشمن با نقشه جنگ نرم و ترکیبی نظام ما را تهدید می‌کند.

علم الهدی گفت: رزمندگان شهرستان کازرون در ابتدای جنگ وقتی شهر سوسنگرد در محاصره دشمن بود با حضور بیش از ۸۰ نفر رزمنده در میدان به فرماندهی شهید پیرویان که در کل شهر بی نظیر بود در آن روز‌های سخت بر دشمن پیروز شدند و به حقیقت شهدای شهرستان کازرون بدریون شهدای انقلاب اسلامی هستند.

او تاکید کرد: امروز دشمن همه مرز‌ها را تحت تاثیر قرار داده و صدای پای دشمن از نزدیک شنیده می‌شود و برای ادامه راه شهدا انقلاب اسلامی نیاز به فعالیت و جهاد داریم.

برادر شهید علم الهدی از وعده الهی کمک به مسلمان اشاره داشت و گفت: خداوند در قرآن کریم از کمک به مسلمانان در آیات متعدد اشاره کرده و بدانیم که نور خداوند هرگز خاموش شدنی نیست.

او، فریب خوردگان افتاده در نقشه دشمنان را به توبه دعوت کرد و گفت: برای محقق شدن توبه فریب خوردگان، با پای کار بودن برای نظام خود را نشان دهند و انقلاب اسلامی خیمه امام حسین (ع) است که فعالیت در مساجد، مدارس، برنامه‌های شهدا و کمک به مستمندان ادامه دهنده راه شهدا هستیم.

در این مراسم از برخی خانواده شهدا سوسنگرد تجلیل به عمل آمد و حاضرین از برنامه‌های دیگر همچون روایتگری، کلیپ رزمندگان کازرونی در سوسنگرد، اجرای گروه سرود مالک اشتر، نمایش برنامه رادیویی آزاد سازی سوسنگرد و بیان دیکلمه از شهدا همراه بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار