فرماندار خمین ضمن تکذیب شایعه آتش‌زدن خانه تاریخی امام خمینی (ره) گفت: تعدادی از اغتشاش گران شب گذشته در خمین دستگیر شده اند.

حمید کمانکش فرماندار خمین با اشاره به اینکه شایعه آتش‌زدن خانه تاریخی امام (ره) در خمین کذب است و صحت ندارد گفت: با فراخوان ضدانقلاب شامگاه پنجشنبه، تجمعی محدود در شهر خمین برگزار شد که در حال حاضر تعدادی از اغتشاش گران دستگیر شدند.

کمانکش با بیان اینکه رسانه‌های ضدانقلاب از صبح امروز جمعه مدعی شده اند، بیت تاریخی امام راحل در خمین توسط اغتشاش‌گران به آتش کشیده شده تاکید کرد: این خبر از اساس کذب و دروغ است.

او افزود: همه این جو سازی‌ها به دلیل پرتاب چند کوکتل مولوتف در خیابان و شکستن شیشه بوسیله اوباش شکل گرفته است.

فرماندار خمین بیان کرد: کیوسکی در محل اطراف بیت تاریخی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه در خمین مستقر است که برخی از اخلال گران امنیت عمومی، فقط شیشه‌های این کیوسک را شکسته اند و ویدئو‌های منتشر شده فضای مجازی، تحرکات این چنینی را در تاریکی شب، با شگرد‌های رسانه‌های معاند بزرگنمایی کرده اند.

البته بر اساس مشاهدات میدانی این عده آشوب طلب که با تحریک ضد انقلاب از مناطقی دیگر نیز بصورت سازماندهی شده به خمین آمده بودند با وجود آنکه نتوانستند بیش از ۱۵۰ تا ۲۰۰ نوجوان و جوان را با خود همراه کنند، علاوه بر آسیب به اموال عمومی در سطح شهر، شیشه‌های حوزه علمیه را با سنگ پرانی شکستند.

یادآوری می‌شود مردم خمین امروز، اقدامات ساختار شکنانه عده‌ای فریب خورده را در این شهر محکوم کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.