حجت الاسلام و المسلمین غبیشاوی با اشاره به اغتشاشات اخیر ایذه گفت : ترور شهروندان عادی نشان از شکست دشمن دارد

حجت الاسلام و المسلمین غبیشاوی امام جمعه آبادان در خطبه‌های نماز جمعه، ضمن عرض تسلیت شهادت جمعی از هم استانی هایمان در حادثه تروریستی ایذه گفت: این ترور‌های کور که شهروندان عادی را هدف قرار داده نشانه شکست و ناکامی دشمنان در اغتشاشات اخیر است .

به گفته او دشمنان از اینکه نتوانستند با جنگ رسانه‌ای و ترکیبی مردم را با خود همراه کنند عصبانی اند و مانند ترور‌های دهه شصت، امروز هم به این رویه روی آورده اند.

او با تاکید بر اینکه مردم انتظار‌اتی از مسئولان و عملکرد آنان دارند گفت : اصل نظام برای مردم خط قرمز است و آنان خدشه دار شدن استقلال مملکت را قبول نمی‌کنند.

خطیب جمعه آبادان از مردم خواست هوشیار باشند و جنگ رسانه‌ای را دست کم نگیرند و اخبار را فقط از منابع معتبر دریافت کنند نه شبکه‌هایی که از همان ابتدا با مردم دشمن بودند.

رئیس شورای فرهنگی شهرستان آبادان گفت : رسالت نخبگان و اهل قلم هم این است که جهاد تبیین را در پیش بگیرند و از هنر و قلم خود در راه روشنگری افکار عمومی استفاده کنند.

حجت الاسلام و المسلمین غبیشاوی در بخشی دیگر از سخنان خود مبارزه با فساد را یکی از وظایف اصلی شهردار جدید آبادان دانست و از ارگان‌های مختلف این شهرستان خواست به او کمک کنند چرا که آبادان کار‌های بر زمین مانده‌ی بسیاری دارد.

او با بیان اینکه آب‌های سطحی پس از باران مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده است از شهردار جدید خواست دفع آب‌های سطحی در کوچه و خیابان‌ها را در اولویت کار خود قرار دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.