فرمانده سپاه عاشورا از اجرای یک هزار و ۱۲۴ برنامه در هفته بسیج در آذربایجان شرقی خبر داد.

سردار عباس قلیزاده در خصوص برنامه‌های هفته بسیج در استان آذربایجان شرقی گفت: ۴۵ برنامه شاخص از جمله نمایش اقتدار بسیج، اجتماع مردمی در دوم آذرماه، افتتاح ۱۹ خانه محروم، راه اندازی ۶ صندوق تعاون، توزیع ۲۰ هزاربسته معیشتی، برگزاری نمایشگاه‌های اسوه و ویزیت رایگان در مراکز درمانی بسیج از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج در استان است.

سردار عباس قلیزاده خاطرنشان کرد: بسیجیان به معنای واقعی خدمتگزار صدیق نظام و ایران اسلامی هستند و ثابت کرده اند در تمامی عرصه‌های جامعه در راستای پیشبرد اهداف پیشقدم بوده اند.

وی با بیان اینکه بسیج کلمه‌ای مقدس و قدرت لایزال الهی است که امام راحل با تفکر بزرگی آن را پایه ریزی کرد گفت: بسیج همه چیز خود را فدای انقلاب و آرمان‌های آن کرده است و همچنان که در زمان دفاع مقدس در مقابل دنیا ایستاد امروز نیز نشان داده در همه صحنه‌ها پای کار است و از حق مظلوم دفاع می‌کند.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: دشمنان توان دیدن پیشرفت کشور را ندارند و می‌دانند اگر بخواهند صدمه‌ای به انقلاب وارد کنند بسیج و نیرو‌های انقلاب با تمام توان مقابل آن‌ها ایستاده است.

وی با تاکید بر اینکه بسیج در عرصه محرومیت زدایی و سازندگی کشور همواره فعال بوده و خدمت کرده است افزود: ایران اسلامی ما توانسته است با وجود جوانان غیرتمند، نخبه و با هوش در تمامی زمینه‌ها پیشرفت کند.

سردار عباس قلیزاده لزوم تبیین پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف را یادآور شد و با بیان اینکه همه باید برای پیشرفت کشور احساس مسئولیت کنند گفت: دشمن با استفاده از حیله‌های خود سعی دارد دستاورد‌های ما را پنهان کند و وظیفه همه ماست که واقعیت‌های امروز کشورمان را به دنیا انعکاس دهیم.

برچسب ها: هفته بسیج ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.