تشکل‌های سیاسی اصفهان در بیانیه‌ای نوشتند که درسالروز حماسی ۲۵ آبان‌ماه بار دیگر فرصت تجدید بیعت با سکاندار انقلاب به توفیق الهی فراهم شده است.

جمعی از تشکل‌های سیاسی استان اصفهان در بیانیه‌ای ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر از مقاومت و بصیرت مثال‌زدنی مردم در مقابله با دشمنی‌ها تقدیر کردند.

در این بیانیه آمده است: ﺩﺭ ﻣﻴﺎﻥ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺎﻥ ﺭﺍﺩﻣﺮﺩانی ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻛﻪ ﺑﺮ ﺳﺮِ ﻋﻬﺪﺷﺎﻥ ﺑﺎ ﺧﺪﺍ ﺑﺮﺍی ﻓﺮﺍﺭﻧﻜﺮﺩﻥ ﺍﺯ ﻣﻴﺪﺍﻥ ﺟﻨﮓ، ﺻﺎﺩﻗﺎﻧﻪ ﺍﻳﺴﺘﺎﺩﻧﺪ. ﺑﺮخی‌ﺷﺎﻥ ﺷﻬﻴﺪ ﺷﺪﻧﺪ ﻭ ﺑﺮخی ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺷﻬﺎﺩﺕ‌ﺍﻧﺪ. ﺍﻳﻨﺎﻥ ﺑﻪ‌ﻫﻴﭻ‌ﻭﺟﻪ ﺗﻐﻴﻴﺮ ﻋﻘﻴﺪه ﻧﺪﺍﺩﻧﺪ. (احزاب ٢٣) آبان ماه ۶۱ را می‌توان تجلی بارز ایستادگی مردم شریف اصفهان بر سر عهدشان با خدا و ولی او دانست. مردمی که در روز ۲۵ آبان‌ماه آن سال، ۳۷۰ فرزند شهید خویش را بر روی شانه‌هایشان تشییع کردند و در همان روز آماده تقدیم دیگر فرزندانش در راه نصرت دین خدا بودند.

سرزمین اصفهان در طول تاریخ همواره عالم پرور و شهید پرور بوده است و واقعا «مثل مردم اصفهان در هیچ جای جهان یافت نمی‌شود». در طول سال‌های پر فراز و نشیب تاریخ ایران پس از انقلاب اسلامی، همواره در تمام عرصه‌ها مردم اصفهان نشان دادند که بر عهد خویش با خدا بر سر پاسداری از میهن و حریم ولایت استوارند. تجلی بارز آن را می‌توان در تقدیم شهدای مدافع حرم و امنیت و همچنین حضور میدانی مردم بصیر در دفع فتنه‌های مختلف این سال‌ها و یا تشییع پیکر عالمانی همچون مرحوم آیت‌الله ناصری، به نظاره نشست. فتح قله‌های مختلف در عرصه‌های دانش، صنعت و ورزش در سال‌های پس از انقلاب به اذن و توفیق الهی توسط جوانان این خطه همواره بر تارک میهن عزیزمان ایران درخشیده و خواهد درخشید.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: عدم همراهی مردم فهیم اصفهان با خدعه‌های دشمنان قسم خورده ایران در فتنه‌های دوماه اخیر در کنار حضور حماسی در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر همچون تیری بر چشم طمع دشمنان نشست و به آن‌ها فهماند که این مردم محکم‌تر از آبان ۶۱ پای آرمان خمینی کبیر (ره) ایستاده‌اند و آماده‌اند تا هر زمان که نیاز باشد برای اسلام و میهن به فرمان امامشان، سید علی عزیز (حفظه‌الله) جان‌فشانی کنند. اینک در سالروز حماسی ۲۵ آبان‌ماه بار دیگر فرصت تجدید بیعت با سکاندار این انقلاب به توفیق الهی فراهم شده است. مردم شهید پرور اصفهان این فرصت را غنیمت شمرده تا اعلام دارد همزمان با آنکه انقلاب در کوران سال‌ها از نهالی نوپا به درخت تناوری تبدیل شده، اراده مردم این دیار در صیانت از این شجره طیبه نیز ریشه‌دارتر و قوی‌تر شده و از طوفان‌ها هراسی ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.