حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری گفت: افراد بیگناه پس از بررسی دقیق و عدم بیگناهی شهید اعلام خواهند شد که این نوع نگاه معیار عدالت اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری سرپرست هیئت اعزامی از سوی مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان در دیدار با علما، معتمدین، نخبگان، سران طوایف و اقشار مختلف مردم دلگان گفت: استان سیستان و بلوچستان از نظر تاثیری که مردمان این استان در حفظ استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور و در پیگیری آرمان‌های اسلامی دارند جایگاه خاصی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری افزود: نمونه آن مردم دلگان که با تقدیم ۷۴ شهید، برای پیشبرد اهداف انقلاب و حفظ امنیت و تمامیت ارضی کشور سرمایه گذاری کردند.
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری اظهار داشت: تقدیم ۷۴ شهید شهرستان دلگان به نظام نشانه‌هایی از غیرت، ایمان و بصیرت مردم این دیار است که این سرمایه گذاری در همه کشور به همین کیفیت است.

وی تصریح کرد: علت سفر ما به سیستان و بلوچستان ابلاغ سلام و پیام مقام معظم رهبری و شنیدن پیام مردم و دلجویی از حادثه دیدگان و کشته شدگان و عرض تسلیت به آنان بود و افراد بیگناه  پس از بررسی دقیق و عدم بیگناهی شهید اعلام خواهند شد که این نوع نگاه معیار عدالت اسلامی است.

سرپرست هیات اعزامی از سوی مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان با فتنه انگیزی و بهانه‌ای که داشتند با ایجاد اغتشاش خسارت‌های قابل توجهی را به زندگی مردم و کاهش امنیت کشور زدند و عزیزان و مدافعان امنیت را به شهادت رساندند.
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری افزود: بصیرت و وفاداری ملت فتنه گران را منزوی کرد و دشمنان نتوانستند از بین مردم عزیز ما یارگیری کنند.

وی تصریح کرد: پشت صحنه این فتنه انگیزی‌ها و نا امنی‌ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم آمریکایی‌ها هستند.
حجت الاسلام والمسلمین علی اکبری گفت: آنچه که در اینجا مشاهده کردیم وحدت، یکپارچگی، صفا، همت، غیرت و شعله‌های گرم ولایت و محبت و عشق مردم به، ولی امرشان بود.
وی افزود: خانم ها، آقایان و کودکان ساعت‌ها منتظر بودند تا نمایندگان رهبری را ملاقات کنند و از ما خواستند سلام آنان را به محضر حضرت آقا برسانیم و بگوییم پای کار انقلاب اسلامی هستند و با همتشان وحدت و امنیتشان را حفظ می‌کنند و منطقه را با همت جوانانشان خواهند ساخت.

وی ادامه داد: این مردم از مسئولین هم توقع دارند که جهت بهتر شدن زندگیشان از آنان حمایت و کمک کنند.
در این دیدار، نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه، فرماندار، نماینده سران طوایف و بانوان ضمن تاکید بر هوشیاری مردم استان و کشور در مقابل توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان ارتقای راه‌های شهرستان به راه‌های اصلی، توجه به ظرفیت معادن، بسته بندی و برند سازی محصولات کشاورزی، ارتقای شاخص‌های بهداشتی و احداث بیمارستان در مرکز شهرستان و بخش جلگه، تلاش جهت برقراری امنیت و تسریع توسعه تاکید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۹ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
چ جالب!!
آخرین اخبار