تل‌آویو از اتباع خود که این هفته برای جام جهانی به قطر سفر می‌کنند، خواست کمتر نشان دهند که تبعه رژیم صهیونیستی هستند.

پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نوشت، تل‌آویو از اتباع خود که این هفته برای جام جهانی به قطر سفر می‌کنند، خواست کمتر نشان دهند که تبعه رژیم صهیونیستی هستند.

هجوم بی‌سابقه هزاران صهیونیست که برای اولین جام جهانی در خاورمیانه به دوحه آمده‌اند، نگرانی‌ها را درباره بحران دیپلماتیک بین این تل آویو و دوحه که روابط دیپلماتیک رسمی ندارند، افزایش داده است.

هشدار رژیم صهیونیستی بخشی از کارزار وزارت امور خارجه است که از چهارشنبه آغاز شد تا به هواداران فوتبال این رژیم درباره قوانین و آداب و رسوم در کشور مسلمان قطر آموزش دهد.

از جمله مسائل پیچیده‌ای که وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به آن اشاره کرده این است که هواداران و مقامات دشمن سرسخت رژیم صهیونیستی یعنی ایران، در این مسابقات قطر حضور خواهند داشت و قطر فاصله کوتاهی با ایران دارد و با یک پرواز کوتاه و ۴۰ دقیقه‌ای به قطر می‌رسند.

سران رژیم صهیونیستی از اتباع خود می‌خواهند نماد‌های این رژیم را پنهان کنند. ( پرچم رژیم صهیونیستی وستاره‌های داوود)

لیور حیات، دیپلمات ارشد صهیونیست خطاب به شهرک‌نشینان صهیونیستی که به قطر خواهند رفت گفت : حضور اسرائیلی و هویت اسرائیلی خود را به خاطر امنیت شخصی خود کم کنید. 

نزدیک به ۴ هزار تبعه رژیم صهیونیستی و ۸ هزار تن از مردم فلسطین برای این مسابقات ویزای ورود به قطر دارند. با این وجود وزارت خارجه رژیم صهیونیستی تخمین زده در نهایت تا ۲۰ هزار صهیونیست در این جام جهانی شرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
ان شالله همه ببست هزار نفر صهیونیست کرونا بگیرند و سقط بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
بیست نفر هم از مردم عادی فوتبال دوست کشور بزرگ ایران اگه در مسابقه برنده شده باشند فقط میتونن خو اب حضور در ورزشگاه را ببینن تا از خواب بپرن بازی تموم شده
آخرین اخبار