رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : پاوه با ۲۵ میلی‌متر بارندگی پر بارش‌ترین شهر استان در ۲۴ ساعت گذشته بود.

سعید قربانی رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : پس از پاوه، شهر‌های تازه آباد با ۲۱، سرپل ذهاب با ۱۳ و گیلانغرب با ۱۲ میلی متر بارندگی در رتبه‌های بعدی پربارش‌ترین نقاط استان و کرند غرب با ۶ دهم بارندگی کمترین میزان بارش را در استان در این مدت داشته اند.

وی افزود: میزان بارندگی شهر کرمانشاه نیز در شبانه روز گذشته چهار میلی متر گزارش شده است.

رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه یادآور شد: اموج ناپایداری که از روز گذشته استان را تحت تاثیر خود قرار داده است طی امروز (پنجشنبه) نیز جو منطقه را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد که ضمن کاهش دمای روزانه و افزایش دمای شبانه، سبب بارندگی همراه با وزش باد و رعدوبرق در سطح استان خواهد شد.

قربانی افزود: این شرایط ناپایدار که در نیمه غربی و بخش‌هایی از مرکز و شرق استان نمود بیشتری خواهد داشت از اواخر وقت امروز از منطقه خارج خواهد شد.

وی اضافه کرد: با خروج موج مذکور، از روز جمعه تا اواسط هفته آینده، حداقل دمای هوا در غالب نقاط استان، روند رو به کاهش پیدا خواهد کرد که کاهش دما، به ویژه در روز جمعه و در مناطق مرطوب و سردسیر، شرایط را برای تشکیل مه صبحگاهی فراهم خواهد کرد.

قربانی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته قصرشیرین و سرپل ذهاب با ۱۸ درجه بالای صفر گرمترین و حمیل با یک درجه بالای صفر سردترین نقاط استان بودند.

وی بیان کرد: در همین مدت دمای هوای کرماشاه بین هشت تا ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.