چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان خوزستان همزمان با سراسر کشور آغاز شد

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خوزستان گفت: چهارمین رویداد سراسری بسیج در حوزه تولید محتوای دیجیتال استان همزمان با سایر استان‌های کشورمان با حضور نخبگان و افراد فعال و متخصص در فضای مجازی از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ آبان ماه برگزار می‌شود.

یونس سلیمانی گفت: در مرحله پیش زمینه‌ای با هدف کشف و شناسایی استعداد‌های علاقه‌مندان و بهره از ایده‌ها به صورت مجازی در قسمت‌های مختلف، با موضوع خوزستان حماسه، اتحاد اقوام و امید آفرینی اطلاع رسانی شده است و از این رو تمام افراد می‌توانند آثار خود را به صورت مجازی در سه بخش فیلم، کلیپ‌های موبایلی، پوستر، آثار گرافیکی، عکس و همچنین عکس‌نوشت ارسال کنند.

او به اهدای جوایزی نفیس به تولید کننده‌گان برتر رویداد اشاره کرد و گفت: تیم اول در هر بخش مبلغ بیست میلیون تومان، تیم دوم پانزده میلیون میلیون و تیم سوم نیز مبلغ ده میلیون تومان به همراه لوح یادبودی دریافت خواهند کرد.

مسوول فضای مجازی بسیج خوزستان با اشاره به نظارت داوران از سیر رقابت شرکت کننده‌گان میگوید: داوران همواره بر فرایند تولیدات تیم‌های شرکت کننده در این رویداد نظارت میکنند و همچنین از تیم‌های کارشناس در این زمینه نیز مشاوره دریافت شده و در نهایت آثار برتر، برگزیده و به مرحله کشوری معرفی خواهند شد.

به گفته سلیمانی رویداد کشوری تولید محتوای دیجیتال بسیج در نیمه دوم آذر ماه برگزار می‌شود و هر ساله برترین تیم‌های استان به منظور شرکت در رویداد ملی به تهران اعزام میشوند و در این رویداد همانند سال گذشته نهاد‌ها و دستگاه‌های مرتبط با تولید محتوا از تولیدات تیم‌ها بازدید میکنند که این امر موجب انعقاد قرارداد‌هایی بین تیم‌های ایده پرداز با دستگاه‌ها شده و در نتیجه به شناسایی استعداد‌های خوزستان در حوزه تولیدات دیجیتال کمک میکند.

برچسب ها: آنتن دهی ، دیجیتال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.