رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: مشکلات نرم‌افزاری در شهرداری بوشهر رفع شود زیرا بعد از سه ماه از نصب این سامانه، ما دیگر نباید با این این دسته مشکلات در حوزه شهرسازی و درآمد مواجه باشیم.

شهناز پولادی صبح پنج شنبه در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه شاهد خدشه دار شدن جایگاه روحانیت در اغتشاشات اخیر هستیم گفت: به عنوان خادم مردم و یک معلم دانشگاه هتک حرمت به روحانیت در جامعه و مراکز علمی و پژوهشی پذیرفتنی نیست.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر بوشهر خاطر نشان کرد: در زمان کرونا که شاهد عزلت نشینی خیلی از افراد بودیم و کسی جرأت نمی‌کرد درب بیمارستان برای بیماران خود غذا نیز بیاورد اما همین طلاب و روحانیون بودند که بدون چشمداشت مالی، جان خود را کف دست گذاشته و در کنار مدافعان سلامت بهترین خدمات مراقبتی و پرستاری معنوی را به بیماران کرونایی ارائه دادند.

پولادی گفت: طلاب و روحانیون خود را جدا از مردم نمی‌دانند و همیشه همپای مردم برای رفع مشکلات و بحران‌ها بوده‌اند.

وی افزود: هتک حرمت به روحانیت در جامعه و مراکز دانشگاهی ناسپاسی از این جایگاه رفیع علمی و معنوی است و به عنوان یک معلم پرستاری سپاسگزار تمامی خدمات ارزنده روحانیت معزز در مراکز علمی، تحقیقاتی، درمانی و دانشگاهی هستم.

پولادی درباره مشکلات نرم افزاری در شهرداری نیز گفت: شهروندان از وضعیت موجود گلایه مند هستند و بعد از سه ماه از نصب این سامانه، ما دیگر نباید با این این دسته مشکلات نرم افزاری در حوزه شهرسازی و درآمد مواجه باشیم.

وی گفت: از شهردار بوشهر درخواست دارم پیرامون این موضوع پیگیری لازم داشته باشند تا شاهد حل مشکلات هر چه سریع‌تر شهروندان و مراجعه کننده به شهرداری باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.