استاندار کرمانشاه با اعلام اینکه تمام مدارس کانکسی استان با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برچیده می‌شود، گفت : به جای مدارس کانکسی ساختمان احداث خواهد شد.

بهمن امیری‌مقدم استاندار کرمانشاه گفت : هم اینک ۱۰۳ کلاس درس به صورت کانکسی در سطح استان وجود دارد که با مشارکت این ستاد و همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان تبدیل به ساختمان می‌شود.

وی با اشاره به تعهدات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در چارچوب انعقاد تفاهم نامه همکاری با استانداری افزود: در حوزه عمرانی این ستاد تعهد کرده است که علاوه بر برچیدن مدارس کانکسی در استان نسبت به احداث و تکمیل ۲۰ باب خانه عالم، مقاوم سازی ساختمان کتابخانه عمومی شهرستان «ثلاث باباجانی»، احداث ۹ بابا خانه بهداشت با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و تکمیل ۲ باب مسجد در پردیس کشاورزی و دانشگاه صنعتی استان نیز اقدام کند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به کمک این ستاد برای آبرسانی سیار به روستا‌های استان و اجرای طرح آبرسانی به زیارتگاه ویس القرنی اضافه کرد: در همین راستا ۲۰ مجتمع آبرسانی روستایی برای ۱۷۰ روستای استان و نیز کمک به احیای قنات‌های استان نیز انجام خواهد شد.

امیری مقدم یادآور شد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همچنین در حوزه عمرانی احداث بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی کرمانشاه که به منظور جایگزینی با بیمارستان امام خمینی (ره) و بیمارستان معتضدی با ۵۴ هزار متر مربع زیربنا ساخته می‌شود را تقبل کرده است.

وی تکمیل مجموعه آزمایشگاهی و مرکز رشد دانشگاه صنعتی کرمانشاه، احداث مرکز دیالیز دانشگاه علوم پزشکی، تکمیل خوابگاه متاهلین دانشگاه رازی و مطالعه طرح جمع آوری آب و فاضلاب مرز خسروی را از دیگر طرح‌های در دست اجرای این ستاد در استان کرمانشاه عنوان کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.