مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت:لرستان با مقاوم سازی و نوسازی ۱۱۱ هزار واحد مسکن روستایی مقام اول در کشور را داراست.

 مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: ۷۲ درصد واحد‌های مسکونی در روستاههای بالای ۲۰ خانوار استان نوسازی و مقاوم سازی شده اند.

پویا تابعی با اعلام اینکه ۱۵۷ هزار واحد مسکونی در هزار و ۵۷۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان وجود دارد گفت: تا کنون ۱۱۱ هزار واحد نوسازی و مقاوم سازی شده اند که از این نظر مقام اول کشور را دارد.

او با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی تسهیلات مقاوم سازی واحد‌های روستایی گفت: این تسهیلات امسال از یکصد میلیون تومان به دویست میلیون تومان افزایش یافته است و سهم لرستان برای نوسازی واحد‌های مسکونی در سالجاری ۷ هزار واحد است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان همچنین به حذف شرط ضامن کارمند برای دریافت تسهیلات ساخت مسکن روستایی اشاره کرد و ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر تا کنون قریب به ۵ هزار و ۷۰۰ واحد را نوسازی کرده است.

تابعی همچنین از تهیه طرح هادی همه روستاههای بالای ۲۰ خانوار خبر داد و افزود: تا کنون این طرح در ۸۵۲ روستا معادل ۵۴ درصد از روستاههای استان اجرا شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار