فرماندار خور و بیابانک گفت: با مشارکت بنیاد مسکن ۲۰ واحد مسکن محرومان در خورو بیابانک در دست ساخت است.

احمدرضا طحانی درباره وضعیت مسکن محرومان در شهرستان خور و بیابانک، گفت: تاکنون در قالب طرح مسکن محرومان برای ۴۰ پلاک مسکونی در شهر‌های خور و جندق زمین اختصاص داده شده است. علاوه بر این، واگذاری زمین برای احداث ۱۶ پلاک به اداره بهزیستی در شهرک امام رضا (ع) شهر خور انجام شده است.

او افزود: در حال حاضر ۲۵ واحد مسکن محرومان که در شهر‌ها و روستا‌ها تکمیل شده است به بهره‌برداری رسیده که ۶ واحد آن در جریان سفر معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان افتتاح شد.

فرماندار خور و بیابانک گفت: برای واحد‌های مذکور ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات کم‌بهره با سود ۵ درصد از طرف بنیاد مسکن اعطا شده است.

طحانی تصریح کرد: همچنین با مشارکت بنیاد مسکن ۲۰ واحد مسکن محرومان در دست ساخت است که برای این خانه‌ها ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلاتِ کم‌بهره با سود ۵ درصد به همراه ۲ تُن سیمان رایگان در نظر گرفته شده است.

او خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده و در صورتی که مشکلی پیش نیاید تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی برای شهر‌های زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت اختصاص می‌یابد تا ۷۰ واحد مسکونی دیگر در سطح شهر‌ها و روستا‌ها برای محرومان احداث شود.

منبع:ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.