معاون اجرایی تعزیرات کرمانشاه با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون موردی از تخلف افزایش قیمت خودسرانه در واحد‌های صنفی و تولیدی نداشته ایم، گفت : تشدید نظارت‌ها برای جلوگیری از تخلفاتی مانند گرانفروشی، احتکار، کم فروشی و ... ادامه دارد.

عزتی معاون اجرایی تعزیرات کرمانشاه گفت : واحد‌های تولیدی به هیچ عنوان بدون گرفتن مجوز از سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان حق افزایش قیمت خودسرانه را ندارند و به تبع واحد‌های صنفی نیز مجاز به بالا بردن قیمت‌ها نیستند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ افزایش قیمتی خصوصا در زمینه کالا‌های اساسی و مایحتاج مورد نیاز مردم پذیرفتنی نیست، خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از این کالا‌ها وابستگی چندانی به نرخ ارز ندارد و از همین رو هیچ تغییر قیمتی نباید در آن‌ها رخ دهد.

معاون اجرایی تعزیرات کرمانشاه درباره کالا‌های الکترونیکی یادآور شد: واحد‌های صنفی عرضه کننده چنین کالا‌هایی مانند گوشی تلفن همراه، تبلت، رایانه و ... در روز‌هایی که نوسان نرخ ارز زیاد بود، فعالیت خود را محدود کردند تا بازار به ثبات برسد.

عزتی با بیان اینکه اجازه سوءاستفاده از این شرایط را به عده محدودی که قصد سودجویی دارند نمی‌دهیم، از مردم خواست هرگونه تخلف در زمینه گرانفروشی، احتکار کالا، کم فروشی و سایر موارد را با مراجع نظارتی و یا تعزیرات در میان بگذارند و از برخورد جدی با افراد متخلف خبر داد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.