حماس با استقبال از تصمیم سازمان ملل درخصوص تحقیق درباره قتل دختر بچه فلسطینی خواستار رسیدگی به جنایات رژیم صهیونیستی شد.

«فوزی برهوم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از درخواست سازمان ملل برای انجام تحقیق فوری و فراگیر درباره کشته شدن «فله المسالمه» دختر بچه فلسطینی نزدیک شهر رام الله به دست نظامیان رژیم اشغالگر، استقبال کرد.

به گزارش پایگاه خبری فلسطین آنلاین، فوزی برهوم در مصاحبه مطبوعاتی، بازخواست سران جنایتکار رژیم اشغالگر را به علت تحریک مداوم برای کشتار بی‌رحمانه فلسطینیان و تضمین عدم فرار آن‌ها از مجازات به خاطر جنایت هایشان علیه مردم فلسطین خواستار شد.

پیش از این نیز به مناسبت روز کودک فلسطینی که مصادف با پنجم آوریل هر سال است، انجمن اسیران فلسطینی در گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۱۵ بیش از ۹ هزار کودک و از زمان وقوع انتفاضه دوم در سپتامبر سال ۲۰۰۰ میلادی تاکنون بیش از ۱۹ هزار کودک فلسطینی را بازداشت کرده است. گفته می‌شود برخی از این کودکان زیر ۱۰ سال بوده اند.

انجمن اسیران فلسطینی گفت که شهادت‌های ارائه شده توسط خردسالان نشان می‌دهد اکثر آن‌ها تحت نوعی شکنجه جسمی یا روانی توسط بازجویان صهیونیست قرار گرفته اند که این امر نقض آشکار قوانین، موافقت‌نامه‌های بین‌المللی و کنوانسیون‌های حقوق کودکان بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار