شهردار شهرکرد گفت: با ایجاد پویایی، روح‌بخشی در شهر و مشارکت شهروندان، بهترین طرح‌ها و هویت‌بخشی به ساکنان و شهر ایجاد می‌شود.

محمدحسین واحدیان در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، بانوان و ایثارگران شورای اسلامی در شهرکرد با بیان اینکه شاخصه هر شهری، توسعه آن است، اظهار داشت: زیرساخت‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی با کمک مسئولین، مدیران و مردم برای توسعه و آبادانی شهر صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های موجود در شهرکرد در شان مرکز استان نیست، افزود: برای رسیدن به نتیجه مطلوب در توسعه شهری، برنامه‌ای منسجم و مدون برای انجام امورات در شهرکرد نیاز است.

شهردار شهرکرد اضافه کرد: برای مشارکت و هم‌افزایی باید بستر اطمینان در شهر ایجاد و بخش خصوصی در کار‌های عمرانی ورود پیدا کند تا شاهد پیشرفت، توسعه و عمران شهر باشیم.


بیشتر بخوانید


واحدیان ادامه داد: با ایجاد پویایی، روح‌بخشی در شهر و مشارکت شهروندان بهترین طرح‌ها و هویت‌بخشی به ساکنان و شهر ایجاد می‌شود.

واحدیان با اشاره به اینکه حوزه مدیریت شهری نباید به حاشیه کشیده شود و اطمینان مردمی به مدیریت شهری برگردد، گفت: مردم این شهر با وجود پتانسیل‌های بسیار خوب برای توسعه و آبادانی شهر نیازمند توجه بیشتری هستند.

وی با بیان اینکه پروژه‌های شاخص باید آغاز شود، گفت: تمام عناصر شهری، فرهنگی، تاریخی، مذهبی در کنار یکدیگر قرار گیرند و از وجود دستگاه‌های اجرایی دیگر استفاده تا تاثیر بیشتری در عمران و آبادانی شهر دیده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۱:۴۹ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
از همکنون به فکر ساخت مترو شهر و سیستمهای فاضلاب نوین و شبکه برق زیر زمینی و پدافندهای غیر عامل شهری و نیروگاهها و یا روشنایی های خورشیدی در سطح معابر و پیاده روها و پارکهای شهر باشید گسترش شهر به صورت طولی و به سمت دریاچه های استان باشد
آخرین اخبار