رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیرجند از اهدای دو هزار نسخه کتاب در پویش مردمی اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی در استان خبرداد.

عابدینی گفت : به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و به منظور فرهنگ سازی ، پویش مردمی اهدای کتاب اهدای دانایی برگزار شد که در این پویش مردم کتاب‌های مازاد و بلااستفاده خود را به پایگاه‌های جمع آوری کتاب تحویل دادند که در این پویش ۲ هزار نسخه کتاب به کتابخانه ها‌ی عمومی استان اهدا شد.

او افزود:اهدای این کتب با شعار وقف کتاب و اهدای کتاب، اهدای دانایی و آگاهی است و باهدف اینکه می‌تواند وقف و نذر به صورت اهدای کتاب هم باشد و ماندگاری داشته باشد انجام شده است.

عابدینی بااشاره به استقبال خوب مردم به این پویش گفت:کتاب‌های اهدا شده به مرکز مبادله استان منتقل و بعد از تفکیک در اختیار کتابخانه‌هایی قرار می‌گیرند که به این کتب نیازمند هستند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیرجند بیان کرد:همزمان بااین پویش عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی هم انجام شده که متقاضیان برای عضویت کامل باید مدارک را تحویل و باارائه کد تخصیص به نزدیکترین کتابخانه محل سکونت خود تا پایان آذر ماه مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.