مدیرکل حوزه استاندار و روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: توجه به رسانه و تسهیل ارتباطات دولت با رسانه‌ها و مردم، مطالبه استاندار از مجمع روابط عمومی‌های استان است.

مهران مرادی در اولین سمینار رویکرد‌ها و استاندارد‌های جهانی روابط‌عمومی نوین در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اهمیت جایگاه والای روابط عمومی‌ها بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: لذا دولت سیزدهم با رویکرد حمایت از سیستم اطلاع‌رسانی، در تلاش است فاصله بین مردم و دولت را به حداقل برساند.

مدیرکل حوزه استاندار و روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مردم ما امروز ناخواسته در جنگ رسانه‌ای قرار گرفتند که پیچیدگی‌های خاص خود را دارد، عنوان کرد: دشمن با تمام ظرفیت خود وارد میدان شده و نظریه‌پردازان در حوزه‌های علوم اجتماعی، روانشناسی و جامعه شناسی را به خدمت رسانه درآورده تا پیام‌های غیرواقعی و هدف‌دار خود را در اذهان مردم ایران بنشانند.


بیشتر بخوانید


وی خاطرنشان کرد: امروز برای دفاع از افکار عمومی مردم عزیزمان در برابر آسیب‌های جریان رسانه‌ای دشمن به مدیران توانمند و آموزش دیده در عرصه رسانه بیش از هر زمان نیاز داریم تا بتوانند در جنگ رسانه‌ای و ترکیبی تحمیل شده از سوی دشمن، به رسالت تبیینی خود عمل کنند.

مرادی افزود: در همین راستا امروز یک دوره آموزشی با حضور یکی از برجسته‌ترین اساتید رسانه و روابط‌عمومی در شهرکرد برگزار کردیم که با استقبال خوب مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان رو به‌رو شد.

مدیرکل حوزه استاندار و روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه توجه به رسانه و تسهیل ارتباطات دولت با رسانه‌ها و مردم، مطالبه استاندار از مجمع روابط عمومی‌های استان است، تصریح کرد: شورای مرکزی روابط عمومی‌ها در این خصوص گام‌های جدی و بلندی برداشته که امیدواریم با استمرار این برنامه‌ها بتوانیم در آینده‌ای نزدیک شاهد تحول در حوزه اطلاع‌رسانی باشیم.

وی در پایان گفت: برگزاری دو مجمع عمومی روابط عمومی‌های استان در ۶ ماهه اخیر، برگزاری یک جلسه تبیینی با موضوع فتنه اخیر و این دوره آموزشی که امروز برگزار شد، نشان از عزم جدی دولت برای تقویت سیستم اطلاع‌رسانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار