مهمترین عناوین اقتصادی ۲۴ آبان

اولویت واردات با خودروهای کمتر از۱۰ هزار یورو است/ سرانجام پروژه بهبود کیفیت آب شهر سنندج چه شد؟

جذاب ترین خودرو‌های وارداتی بازار ایران، ابلاغ بخشنامه اجرایی قانون ترمیم حقوق کارمندان و بازنشستگان و قیمت مرغ زنده کمتر از نرخ مصوب، از اخبار اقتصادی امروز است.

مهمترین اخبار اقتصادی امروز سه شنبه ۲۴ آبان به شرح زیر است:

فرآیند واردات خودرو به زودی انجام می شود
سخنگوی وزارت صمت گفت: واردکنندگان با برندهایی از خودروسازان ژاپنی، چینی،کره ای و اروپایی مذاکره داشتند و فرآیند واردات به زودی انجام می شود.

جرایم یک سال گذشته کدام یک از موتور سواران بخشیده می‌شود؟
قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی گفت:حدود ۱۲ میلیون موتور سوار فعال وجود دارد که تنها حدود دو میلیون آن‌ها بیمه و ۱۰ میلیون فاقد بیمه نامه هستند.

حداقل و حداکثر میزان خرید اوراق ریالی مبتنی بر ارز مشخص شد
کارشناس بانک مرکزی گفت: مردم می‌توانند از شنبه با مراجعه و با پرداخت حداقل ۱هزار دلار و حداکثر ۴هزار دلار اوراق ریالی مبتنی بر ارز را خرید کنند.

قیمت مرغ زنده به کمتر از نرخ مصوب رسید
مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: با توجه به مازاد تولید و جوجه ریزی، قیمت مرغ درب مرغداری به کمتر از نرخ مصوب رسیده است.

هزینه کد رهگیری برای خانه های اجاره ای چقدر است؟
عضو هیئت مدیره اتحادیه مشاوران املاک گفت: هزینه کد رهگیری و کمیسیون مشاوران املاک کشور نیم درصد معامله برای هر دو طرف محاسبه می شود.

بخشنامه اجرایی قانون ترمیم حقوق کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور بخشنامه دستورالعمل اجرایی قانون ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری را ابلاغ کرد.

سرانجام پروژه بهبود کیفیت آب شهر سنندج چه شد؟
طی سال های اخیر آب شهر سنندج از طعم و بوی مطلوبی برخوردار نبوده ولی این مشکلات با پروژه انتقال آب به این شهر حل خواهد شد.

اولویت واردات با خودروهای کمتر از۱۰ هزار یورو است
وزیر صمت گفت: مطابق آیین‌نامه، ابتدا خودروهای کمتر از ۱۰ هزار یورو و پس از آن خودروها در بازه قیمتی ۱۰ تا ۲۰ هزار یورویی وارد خواهد شد.

جذاب ترین خودرو‌های وارداتی بازار ایران در ۱۰ سال گذشته + تصاویر
واردات خودرو بعد از حدود ۴ سال ممنوعیت به زودی آزاد خواهد شد، اما با توجه به محدودیت‌های جدید در نظر گرفته شده برای این دوره، تنها خودرو‌های اقتصادی اجازه ورود به بازار کشورمان را خواهند داشت.

۴۲ درصد قبوض برق مشمول پاداش صرفه‌جویی شدند
وزیر نیرو گفت: ۴۲ درصد قبوض برق مشمول پاداش صرفه‌جویی شدند و باید تلاش شود سال آینده این عدد به ۷۲ درصد ارتقا یابد.

هزینه کد رهگیری برای خانه های اجاره ای چقدر است؟
عضو هیئت مدیره اتحادیه مشاوران املاک گفت: هزینه کد رهگیری و کمیسیون مشاوران املاک کشور نیم درصد معامله برای هر دو طرف محاسبه می شود.

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار